Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرماهشهرگفت: نقاطی از رودخانه جراحی که امکان طغیان رودخانه و آسیب به مردم در آن وجود داشته از دو روز گذشته با ماشین آلات پوشش داده شده است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: نقاطی از رودخانه جراحی که در محدوده بندرماهشهر بوده و امکان طغیان رودخانه و آسیب به مردم در آن وجود داشته است از دو روز گذشته با ماشین آلات پوشش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقدامات لازم برای رودخانه جراحی انجام شده و با توجه به تدابیر اندیشیده شده هیچ جای نگرانی وجود ندارد همچنین ماشین آلات در نقاط مهم و حساس این رودخانه که خطرناک بوده ؛ حضور داشته تا در صورتی که حادثه‌ای رخ دهد وارد عمل شوند.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: ستاد بحران شهرستان بندرماهشهر دبی آب رودخانه‌های اطراف و خروجی سدها را مرتب رصد کرده و وضعیت را کنترل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سکونت‌گاهی در کنار دریا وجود ندارد، گفت: دریا امروز مواج بوده اما با توجه به اینکه سکونتگاهی در کنار آن وجود ندارد جای نگرانی برای مردم نیست؛ اداره کل بنادر نیز تمهیدات و تدابیر لازم را  در حوزه خود اندیشیده است.

سیلاب و طغیان رودخانه‌های لرستان به روایت تصویررودخانه‌های استان بوشهر سیلابی می‌شوداختصاصی| رودخانه‌های استان تهران به هیج وجه طغیان نکرده است؛ مردم به شایعات توجه نکنند

بیرانوند عنوان کرد: برای مسافرین نوروزی نیز علاوه بر مراکز اسکان نوروزی تعدادی از مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان ضروری مسافرین نوروزی آماده شده‌اند؛ شب گذشته همه مسافرین نوروزی از سطح پارک‌ها جمع‌آوری شده به محل‌هایی امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: در زمینه اسکان مسافرین نوروزی مشکل خاصی وجود نداشته و مکان کافی برای همه مسافرین عزیز نوروزی که در بندرماهشهر هستند در نظر گرفته شده است.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره با بارندگی 15 میلی‌متری در این شهرستان خاطرنشان کرد:همه ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و آب‌های سطحی فعال بوده و شهرداری‌ها خروجی‌های آب را کنترل کرده تا شهرستان بندرماهشهر با کمترین مشکل مواجه شود.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، غرق شدگی یکی از حوادثی است که هر سال با گرم شدن هوا در استان‌های ساحلی ازجمله خوزستان اتفاق می‌افتد.

امید جشان زاده، رئیس هیات نجات غریق و غواصی خوزستان با اشاره به کاهش ۷۵ درصدی حوادث غرق شدگی در استان در تعطیلات نوروزی امسال با اجرای گشت پیشگیری از غرق شدگی در ۳۲ نقطه از سواحل استان، گفت: به کسانیکه به فنون شنا مهارت ندارند، توصیه می‌شود از شناکردن در رودخانه‌ها و آب‌های آزاد خودداری کنند.

وی افزود: درصورتیکه قصد تفریح آبی در رودخانه‌های استان را دارید، این محل‌ها را در روز‌های تعطیل و پایان هفته و در محدوده‌هایی که ناجیان غریق حضور دارند، انتخاب کنید و در طول هفته که ناجیان حضور ندارند یا با وضعیت آب آشنایی ندارید، از شناکردن خودداری کنید.

جشان زاده با بیان اینکه خوزستان بیشترین آمار غرق شدگی منجر به فوت در سطح کشور را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: بطور میانگین سالانه ۱۱۵ نفر در رودخانه‌ها و آب‌های آزاد استان غرق می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند، بنابراین توصیه می‌شود به هم استانی ها، فرزندان و اطرافیان هشدار دهید که برای شناکردن در رودخانه‌ها و آب‌های آزاد به نکات ایمنی توجه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت پنج تالاب و ۲ رودخانه خوزستان
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • سرریز پساب و فاضلاب از رودخانه به دریای فریدونکنار
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
  • ورود سامانه بارشی جدید از امروز به آذربایجان‌غربی
  • فعالیت سامانه بارشی ضعیف در خوزستان
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند
  • (ویدئو) تلاش مردم غزه برای رسیدن به کمک‌های سقوط کرده در دریا