Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@16:31:09 GMT

موسیقی متن فیلم بلید رانر ؛ ونجلیس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۳۴۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «بلید رانر / Blade Runner» فیلمی پادآرمان‌شهری، نئو نوآر و علمی-تخیلی به کارگردانی ریدلی اسکات محصول 1982 آمریکا است. دکارد از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال 2019 ماموریت دارد که آدم مصنوعی‌ها را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع است، شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند؛ تا اینکه چند رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی همان شرکتی که آن‌ها را به وجود آورده است. هریسون فورد، روتخر هاور، شان یانگ، ادوارد جیمز آلموس و داریل هانا در این فیلم سینمایی مقابل دوربین جردن کروننوت بازی کردند. ونجلیس موسیقی متن این فیلم را ساخته که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: موسیقی موزیک موزیک متن موسیقی متن موسیقی فیلم موزیک فیلم بلید رانر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از ماه رمضان با موسیقی

ساکنان قدیم تهران با موسیقی به استقبال ماه رمضان می‌رفتند. آن‌ها خوش‌ذوق بودند و برای استقبال از رمضان و نیز پیشواز افطار و سحر، موسیقی رمضانی داشتند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ تهرانی‌ها اعتقاد داشتند مهمان با روحیه شاد و سرشار از انرژی به مهمانی می‌رود، حال اینکه میزبان این سفره گشوده‌شده، خداوند تبارک و تعالی است.

اردشیر آل عوض، تهران‌پژوه، با اشاره به این موضوع می‌گوید: «تهرانی‌ها با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، به وسیله موسیقی رمضانی، شور و شوق آمدن ضیافت الهی را به مردم منتقل می‌کردند. شما نمی‌توانید به مهمانی‌ای بروید که بهترین ماه خداست، ولی غم‌زده و نالان و ناراحت باشید.»

آل عوض ادامه می‌دهد: «جالب است بدانید که موسیقی رمضانی، یک موسیقی بسیار فاخر دینی است و به وسیله کسانی که الحان خوشی داشتند و کاملاً به موسیقی مسلط بودند اجرا می‌شد. آن‌ها با این موسیقی و الحان مردم را دعوت، تشویق و ترغیب می‌کردند که برای ماه مهمانی خدا آماده شوند. در تهران قدیم، اهل کوچه و بازار و نیز صاحبخانه‌ها در منازل اعیان و اشراف، متناسب با درآمدشان از کسانی دعوت می‌کردند و قاعده این بود که تا شب نوزدهم تمام اشعاری که خوانده می‌شد، در مناجات‌خوانی‌ها، در آمادگی برای سحر، استقبال از افطار، نویددهنده بود و شادی و ذوق و شوق را به همراه داشت. اما برای حدود ۱۰ شب این موسیقی تغییر می‌کرد.

از نوزدهم که شب ضربت خوردن مولای متقیان بود، این شادی جمع می‌شد و نوعی حزن و اندوه در زبان کسانی که شاعر و مداح بودند، جریان پیدا می‌کرد و مدح می‌شد. این مدح و نوحه‌ها تا روز ۲۶ ماه مبارک رمضان یا شب ۲۷ این ماه - به عبارتی شب ابن ملجم‌کشان - ادامه پیدا می‌کرد و دوباره بعد از انجام رسوم این شب، اهالی با شادی و شور به استقبال عید سعید فطر می‌رفتند.»

دیگر خبرها

  • چرا مخملباف، مجید انتظامی را روبروی بنیاد مستضعفان تنها گذاشت
  • مرکز شعر، موسیقی و سرود در سال ۱۴۰۲
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)
  • توافق اولیه اولیویه ژیرو با لس آنجلس اف‌سی
  • تصویر جدیدی از تیموتی شالامی که وایرال شد
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپر دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما
  • (ویدئو) حضور جنجالی رپری دنیای موسیقی زیرزمینی در صداوسیما
  • استقبال از ماه رمضان با موسیقی
  • اجرای موسیقی بومی ‌و محلی در ایلام