Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:01:41 GMT

بازهم خرم‌آباد غرق در آب شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۳۴۸

بازهم خرم‌آباد غرق در آب شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

بارش‌های شدید در خرم‌آباد این بار نه‌تنها سطح خیابان‌های شهر را در برگرفت بلکه سبب طغیان خرم رود شد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، بارش باران و به راه افتادن سیلاب در شهر خرم‌آباد قصه‌ای تکراری است، سال‌هاست که با دقایقی بارندگی  خیابان‌های شهر خرم‌آباد به زیرآب می‌رود و خرم‌آباد غرق در آب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته و امروز بارش‌های بی‌سابقه نه‌تنها سطح خیابان‌های شهر را در برگرفت بلکه سبب طغیان رودخانه خرم رود شد؛ در پی بارش‌های امروز در شهر خرم‌آباد اکثر خیابان‌های شهر غرق در آب شد و عبور و مرور مردم را مختل کرد به‌طوری‌که خیابان‌های پُر از آب اجازه تردد به مردم نمی‌داد و برخی مسیرها مسدود شد.

برخی از منازل مسکونی در قسمت مرکزی شهر خرم‌آباد و همچنین منازلی که در حاشیه رودخانه خرم رود قرار دارند دچار آب‌گرفتگی شدند؛ با توجه به اعلام هواشناسی استان بارش باران برای فردا بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر وقت دیشب تاکنون ایشتگاه بارندگی دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر بیشترین بارش را ثبت کرده است.

لطفی افزود: علی آباد زارعین با ۱۵ میلیمتر، خور ۱۴ میلی متر، خوسف ۱۳ میلی متر،,فریز ۱۰ میلی متر، حسین آباد ۹ میلی متر بارش را ثبت کردند.

وی گفت: ایستگاه خوسف در بین مراکز شهرستان‌ها بیشترین بارش رابا حدود ۱۳ میلی متر ثبت کرده است.

کارشناس هواشناسی افزود: همچنین  ایستگاه های بیرجند با ۸ میلی متر، نهبندان  ۵ میلی متر، اسدیه، سرایان، سربیشه و فردوس حدود یک میلی متر و قائنات کمتر از یک میلی متر بارش را ثبت کردند.

لطفی افزود: انتظار داریم تا پنج شنبه شب با ادامه فعالیت این توده هوای ناپایدار گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعد برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و همچنین در ارتفاعات تشکیل مه را داشته باشیم.


دیگر خبرها

  • وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد
  • صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • بارش باران بهاری و جاری شدن سیل در رودخانه شور دهستان گرده کوه +فیلم
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • اعلام میزان بارش‌ها در استان یزد
  • میزان بارش ها در استان یزد اعلام شد