Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،طهماسبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: ذائقه مشترکین خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از صوت به دیتا تغییر یافته است.

وی افزود:میزان مصرف اینترنت در سه روز نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۱۰۳ درصدی داشت که این موضوع نشاندهنده گرایش هرچه بیشتر استفاده از خدمات اینترنتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران گفت: پهنای باند ورودی دیتای استان ۳۳۲ گیگ بوده که ۱۳۶ گیگ آن معادل ۴۱ درصد در حال استفاده و مابقی نیز آماده واگذاری به متقاضیان است.

وی افزود: مازندران از لحاظ سرانه مصرف اینترنت دارای ضریب نفوذ ۷۷ درصدی است که از این میزان سهم استفاده مشترکین اینترنت سیار ۶۳ درصد است.
انتهای پیام/آ

مصرف اینترنت در مازندران افزایش یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر ارتباطات درباره کیفیت اینترنت فیبر نوری گفت: «مشترکانی که فیبر نوری دریافت کنند، سرعت اینترنت‌شان تا ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه یعنی صد برابر سرعت کنونی افزایش پیدا می‌کند.»

او همچنین افزود: «ما به هیچ وجه وعده افزایش صد برابری سرعت اینترنت در سال ۱۴۰۳ را ندادیم.»

بیشتر بخوانید:

تشکر وزیر ارتباطات از قالیباف و نمایندگان مجلس

زارع پور درباره بسته هدیه اینترنت دولت هم گفت: «۴، ۵ میلیون نفر برای بسته هدیه اینترنت سال نو ثبت نام کرده و این بسته را دریافت کردند.»

کد خبر 840941 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات دولت سیزدهم اینترنت

دیگر خبرها

  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • افزایش ۴.۶ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • افزایش ۴ درصدی میانگین مصرف روزانه بنزین از ابتدای ۱۴۰۳
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟