Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه در سیلاب اخیر تعداد 40 مزرعه پرورش ماهی، دچار خسارات فراوانی شدند؛ گفت: میزان برآورد خسارات وارده، 10 میلیارد تومان گزارش شذه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در سیل اخیر جدا از آسیب‌های وارده به خانه‌های مسکونی، واحدهای تجاری، صنوف و بخش‌های گوناگون خسارات فراوانی به بخش‌هایی نظیر باغی، زراعی و آبزی پروری وارد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بارش شدید باران و متعاقب آن، طغیان رودخانه‌های مازندران موجب شد تا تعداد فراوانی از مزارع آبزی‌پروری که در مسیر این رودخانه‌ها قرار داشتند با خسارات فراوانی مواجه شوند.

ولی‌الله محمدزاده در این باره به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع سیل، تعداد 40 مزرعه پرورش ماهی در مسیر سیل، دچار خسارات فراوانی شدند.

وی میزان خسارات وارده به مزارع آبزی پروری را 10 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیشترین خسارات به مزارع پرورش ماهس شهرستان‌های سیمرغ، سوادکوه، ساری، نکا و بخشی از جویبار بوده است.

مدیرکل شیلات مازندران متذکر شد: با توجه به آغاز بارش‌ها از نیمه شب گذشته از مالکان و فعالان مزارع پرورش ماهی خواسته ایم تا با بستن ورودی‌های آب به مزارع و انحراف مسیر آب، از بروز خسارت پیشگیری کنند.

به گفته محمدزاده، بیش از 3 هزار و 500 مزرعه پرورش ماهی در استان مازندران مشغول فعالیت هستند که طی سال 97، نزدیک به 76 هزار تن تولید داشتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون اوقاف و امور خیریه استان به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با سرمایه گذاری سازمان اوقاف و امور خیریه استان طرح مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندر چارک خلیج فارس اجرایی شده و در مرحله اول این طرح سال گذشته ۱۰ قفس با ظرفیت هزار تن افتتاح شد.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه امسال هم ۱۰ قفس دیگر با ظرفیت هزار تن افتتاح خواهد شد افزود: پرورش سالانه پنج هزار تن ماهی هدف گذاری شده و در افق چشم انداز ۱۰ ساله تمام زنجیره تولید، پرورش، فرآوری، توزیع و خوراک آبزیان در کنار ایجاد فرصت‌های گردشگری دریایی در دستور کار است.

او ادامه داد: در این طرح ماهی دریایی سی بس پرورش داده می‌شود که در دوره رشد یک ساله این ماهی‌ها به وزن حدود یک کیلوگرم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟