Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@10:13:36 GMT

روحانی بلاخره قشم را به مقصد تهران ترک کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۵۹۴

روحانی بلاخره قشم را به مقصد تهران ترک کرد

به گزارش جهان نيوز، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هواپیمای حامل حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز جزیره قشم را به مقصد تهران ترک کرد.

بارش‌های شدید و جاری شدن سیل در برخی استان‌های کشور خسارات و تلفاتی را به همراه داشت و عدم حضور به هنگام مسؤولان اجرایی در محل و همچنین مدیریت غیرکارآمد بحران باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی و واکنش های مختلف مردم در شبکه‌های اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار گلستان از جمله غایبین مدیریت بحران سیل بود که توسط اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برکنار شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای زلنسکی : اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند

رئیس جمهور اوکراین با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت که کشورش خواهان تشدید درگیری و تنش در منطقه «خاورمیانه» نیست.

به گزارش ایسنا، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین امروز (یک‌شنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس به عملیات پهپادی و موشکی شامگاه شنبه ایران در پاسخ مشروع به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورمان واکنش نشان داد.

زلنسکی در پیام خود با تاکید بر اینکه «کی‌یف خواستار تلاش برای جلوگیری از تشدید بیشتر درگیری در خاورمیانه است» ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد و مدعی شد که اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند.

وی بدون اشاره به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه مدعی شد: «همان‌طور که اقدامات روسیه تهدیدی برای درگیری بیشتر است، همکاری آشکار بین این دو کشور (ایران و روسیه) در گسترش رعب و وحشت باید با واکنش قاطع و متحد جهانی مواجه شود.»

رئیس جمهور اوکراین همچنین افزود: «جهان نمی‌تواند منتظر ادامه حرف‌ها باشد. کلمات، هواپیماهای بدون سرنشین را متوقف نمی‌کنند و موشک‌ها را رهگیری نمی‌کنند. ما باید امنیت را تقویت کنیم و قاطعانه با تمام کسانی که می‌خواهند رعب و وحشت را به یک امر عادی تبدیل کنند، مقابله کنیم.»

وی در ادامه از کنگره ایالات متحده خواست تا تصمیمات لازم را برای تقویت متحدان آمریکا در این زمان حساس اتخاذ کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق
  • سمنان مقصد اولین سفر استانی رئیس جمهور در سال جدید
  • روحانی: امیدوارم صهیونیست‌ها درس گرفته باشند
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • ادعای زلنسکی : اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر
  • گزارش دهی رئیس سازمان بهزیستی به شورا فردا
  • دوره طلایی بودجه ایمنی و مدیریت بحران/افزایش تاریخی بودجه ایمنی پایتخت
  • مشکلات واگن‌های مترو با ورود رئیس‌جمهور حل می‌شود؟
  • مشکلات واگن‌ های مترو با ورود رئیس‌ جمهور حل می‌ شود؟