Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی در مرز نوار غزه و تهدید جنبش های مقاومت اسلامی، یک مقام صهیونیستی به بازگرداندن سیاست ترور رهبران فلسطینی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، در پی پرتاب موشک از نوار غزه به شمال تل آویو و کشته شدن هفت نفر صهیونیست، «میری ریگو» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ما باید به سیاست ترور رهبران فلسطینی و قتل هدفمند بازگردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه ریگو با استقرار نیروهای ارتش رزیم صهیونیستی در مرز نوار غزه منتشر شده است.

در همین حال، «افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: ارتش این رژیم در وضعیت آماده باش دفاعی و تهاجمی برای اجرای سناریوهای مختلف قرار دارد.

پیش از این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پس از ارزیابی امنیتی پرتاب موشک از نوار غزه، گردان های نظامی فراخوانده شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که ارتش صهیونیستی مرزها را به طور کامل بر نوار غزه بسته است و همچنین مساحت صید در دریای غزه را تا اطلاع ثانونی محدود کرده است.

 

در همین حال، یک مسئول عالی رتبه وزارت امور خارجه مصر در گفتگوی ویژه با خلیج انلاین گفت: تحولات امنیتی در نوار غزه به سمت مرحله خطرناکی سوق پیدا کرده است.

وی گفت: تماس های بی شماری به میانجی گری مصر با طرف اسرائیلی و مسئولان و رهبران گروههای مقاومت در نوار غزه از جمله حماس و جهاد انجام گرفته است تا آرامش را ایجاد کنند و از تنش مجدد جلوگیری کنند.

 

 برهمین اساس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت وضعیت امنیتی سفر خود به آمریکا را کوتاه کرد و پس از دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به سرزمین های اشغالی بازگشته است.

نتانیاهو گفت: مشورت های امنیتی با فرماندهان ارتش و رئیس شاباک و رئیس هیئت امنیتی ملی انجام گرفته است.

در غزه نیز، رسانه های محلی گزارش دادند که جنبش حماس سخنرانی «یحیی السنوار» را که قرار بود امروز ظهر انجام گیرد، لغو کردند.

یک هیئت مصر نیز سفر خود به نوار غزه را به دلیل بستن همه گذرگاهها با غزه و وضعیت امنیتی موجود لغو کردند

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب گلستان سیلاب خسارات سیل گلستان اعتکاف مراسم اعتکاف ترور رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی

گردان‌های القدس، شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد شهرک عسقلان، سدیروت و سایر شهرک‌های غلاف غزه را با موشک در واکنش به جنایت‌های اشغالگران در حق مردم غزه هدف قرار داده است.

طبق گزارش المیادین، مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با نیرو‌های اشغالگر فلسطین در غزه ادامه داده و آنها را در تمام محور‌های جنگ به ویژه مناطق مرکزی نوار غزه هدف قرار می‌دهد.

درحالی که امروز (جمعه) جنگ غزه وارد صد و نود و ششمین روز خود شد توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطق مرزی شهر رفح را هدف قرار داد.همچنین قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی با اینکه بیش از ۶ ماه است نوار غزه را هدف شنیع‌ترین حملات خود قرار داده است هنوز به هیچ کدام از اهدافش درباره جنگ غزه دست نیافته است.

نشست واشنگتن و تل آویو درباره رفح

در این راستا کاخ سفید اعلام کرد نشستی مجازی میان طرف‌های آمریکایی و صهیونیستی درباره موضوع رفح برگزار شد.

در این نشست جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا و رون درمر، وزیر امور استراتژیک رژیم صهیونیستی و چند مقام دیگر آمریکایی و صهیونیستی حضور داشتند.

مقامات آمریکایی در این نشست درباره نگرانی نسبت به عملیات زمینی در رفح صحبت کردند.طرف صهیونیستی نیز موافقت کرد که نگرانی‌های واشنگتن درباره رفح را درنظر بگیرد و مذاکرات بیشتری انجام دهد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • لحظه اصابت پهپادهای انتحاری حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل+ فیلم/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه‌های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ تن افزایش یافت
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • حمله شدید موشکی حزب الله به پایگاه های نظامی اسرائیل/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی میرون/شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد