Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه آمریکایی برنامه الکترونیکی جاسوسی رژیم صهیونیستی و ارتباط آن با عربستان و امارات را در یک برنامه بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، شبکه «سی بی اس نیوز» آمریکا در برنامه «60 دقیقه» به بررسی شرکت جاسوسی الکترونیکی رژیم صهیونیستی«ان اس او» و ارتباط آن با عربستان سعودی و امارات را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه تلویزیونی، شرکت رژیم صهیونیستی را متهم کرد که برنامه جاسوسی با نام «پیگاسوس» را برای رژیم هایی مانند عربستان و امارات به منظور سرکوب مخالفان تهیه کرده است. این برنامه با نقض حقوق بشر و کنترل غیراخلاقی مرتبط است ، مانند آنچه برای «احمد المسجور» فعال حقوقی اماراتی رخ داد و حتی قتل وحشیانه «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستان.

«شالیو هولیو» مدیرکل شرکت NSO در پاسخ به پرسش «لیزلی استال» مجری برنامه 60 دقیقه درباره قتل خاشقجی ادعا کرد که قتل خاشقجی اقدام فجیعی است. هنگامی که برای نخستین بار شنیدم که اتهاماتی وجود دارد که از این فنآوری در قتل خاشقجی و نزدیکانش استفاده شده، بررسی فوری انجام گرفت. ما هیچ ارتباطی در این جنایت هولناک نداشتیم.

اما این مجری برنامه 60 دقیقه اینگونه پاسخ داد که اما گفته شده است که به ریاض رفته اید و شخصا برنامه جاسوسی پیگاسوس را در ازای 55 میلیون دلار به عربستان فروخته اید.

هولیو مدعی شد که " روزنامه ها را باور نکنید".

برنامه پیگاسوس بی نهایت گرانقیمت است. زیرا به حکام این فرصت را می دهد که  آنچه نمی تواند در مدت طولانی محقق کنند، انجام دهند. به طوری که همه پیام های الکتورنیکی و تماس ها و متن های جدید و قدیم  را توسط این برنامه به دست می آورند. این مقامات مکالمات را می شوند و آن را ثبت می کنند و از تلفن ضد کاربر آن استفاده می کنند.

برنامه پیگاسوس ابزار جاسوسی حساسی است که باید NSO موافقت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را قبل صدور مجوز برای جاسوسان کسب کند.

اگرچه مدیر NSO مدعی شد که پیگاسوس را به کشوری که به نقض حقوق بشر و زندانی کردن روزنامه نگاران و تعقیب فعالان مشهور است، نداده است. این برنامه برای جلوگیری از جنایت و ترور استفاده می شود و زندگی دهها هزارنفر را نجات داده است!.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب گلستان سیلاب خسارات سیل گلستان اعتکاف مراسم اعتکاف شبکه آمریکایی عربستان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته به بررسی ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع )در این برنامه با اشاره به این که در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شد گفت: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده تر و سریعتری خواهیم داد.

سردار ارجمندی فر با بیان این که در این عملیات تنها پایگاههای نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند.

وی همچنین مهمترین پیامدهای داخلی و خارجی عملیات وعده صادق را نیز برشمرد.

دیگر خبرها

  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا