Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@09:07:14 GMT

راه ارتباطی عشایر منطقه بید انجیر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۶۴۳

راه ارتباطی عشایر منطقه بید انجیر مسدود شد

رئیس امور عشایر شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده گفت: به علت کوهستانی و صعب العبور بودن مناطق عشایری " بید انجیر " در بارندگی‌ها به دلیل ریزش کوه راه ارتباطی این مناطق مسدود می‌شود. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، یکی از اهالی منطقه عشایری بید انجیر در تماس تلفنی با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به دلیل ریزش کوه و راه افتادن سیلاب در دره‌های این منطقه راه‌های ارتباطی عشایر این منطقه قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلی با بیان اینکه متاسفانه به دلیل شدن بارندگی علاوه بر راه ارتباطی، برق روستاهای مناطق بیدانجیر شامل تل سیاه، چال باغ، تلخدان، آب قنات، دشتک، اندرون و آبچنار قطع شده، افزود: از مسئولان خواهش می‌کنم که فکری به حال ما کنند.

4 خانوار عشایری کهگیلویه گرفتار سیلاب شدندعشایر منطقه "گچی" کهگیلویه در محاصره سیلاب هستند23 هزار نفر از عشایر شرق گلستان در سیلاب گرفتار شدند2350 خانوار عشایر در مراوه‌تپه گرفتار سیلاب شدندعشایر گنبدکاووس در سیلاب گرفتار هستند

رئیس امور عشایر شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده گفت: به علت کوهستانی و صعب العبور بودن این مناطق در بارندگی‌ها به دلیل ریزش کوه راه ارتباطی این مناطق مسدود می‌شود.

سید خداداد اجتهادی با بیان اینکه به دلیل صعب العبور بودن در موقع بارندگی امکان بازگشایی راه‌های عشایری وجود ندارد، افزود: بلافاصله پس از بارندگی‌ها برای بازگشایی راه ارتباطی عشایر این مناطق اقدام می‌شود.

وی گفت: آذوقه برای شرایط بحرانی پیش‌بینی شده و به صورت تلفنی توصیه‌های لازم به همه عشایر به خصوص عشایر مناطق پر خطر انجام شده است.

به گزارش تسنیم 8 روستا در منطقه بیدانجیر وجود دارد که هر روستا به طور متوسط 15 خانوار را در خود جای داده است.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مفقودی درباران و سیلاب عنبرآباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار عنبرآباد از مفقودی ۳ دختر نوجوان از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در شب گذشته خبر داد و اظهار داشت: خانواده آنها در بخش مردهک ارتفاعات کلهک به تذکرات فراوان و اقدامات مکرر برای تخلیه مکان بی توجهی کردند.

یزدان افشارافزود: همه نیروهای مستقر و نهادهای کمک رسان در جستجوی این نوجوان ها هستند.

وی همچنین گفت: از این منطقه ۴۰ رأس دام نیز تلف شده است.

مدیرکل امور عشایر کرمان نیز عنوان کرد: تذکرات زیادی برای تخلیه منطقه داده شده که برخی به آن توجه نداشتند.

دیگر خبرها

  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • سیل با ۳ استان جنوبی چه کرد؟
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • سه مفقودی درباران و سیلاب عنبرآباد
  • طغیان رودخانه‌ها راه ارتباطی ۳۸ روستا در هرمزگان را مسدود کرد
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب