Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:31:45 GMT

همه باید به هموطنان گرفتار در سیل کمک کنیم

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۶۵۷

همه باید به هموطنان گرفتار در سیل کمک کنیم

قزوین- ایرنا - نماینده ولی فقیه در قزوین در نخستین روز از دیدارهای نوروزی گفت: همه ما وظیفه داریم به هموطنان خود که گرفتار سیل شده‌اند و زندگی‌شان در نابسامانی و نگرانی به سر می‌برد، کمک کنیم.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نخستین روز از دیدارهای نوروزی و در دیدار استاندار و جمعی از معاونان استاندار
با اشاره به سیل پیش آمده در استان‌های مازندران و گلستان، اقدامات انجام شده در راستای کمک به سیل‌زدگان را از مسئولین حوزه‌های مربوطه از جمله استاندار، رئیس جمعیت هلال احمد قزوین، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر(عج) جویا شد و خواستار کمک این دستگاه ها به حادثه دیدگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به الکترونیکی شدن پرداخت‌ها در عوارضی قزوین، اظهار داشت: با الکترونیکی شدن پرداخت‌ها در عوارضی قزوین در مصرف سوخت صرفه‌جویی می‌شود و ترافیک کاهش می‌یابد اما باید برای اشتغال کسانی که در این مجموعه‌ها مشغول به کار هستند نیز باید فکری شود.
وی افزود: در این ایام و مشکلات گرانی و معیشتی حمایت از کارکنان این مجموعه‌ها ضرورت دارد و باید فکری شود تا این عزیزان دچار استرس و نگرانی نشوند و برای تأمین معیشت خود با مشکل مواجه نشوند.
امام جمعه قزوین پیرو گزارش استاندار قزوین مبنی بر احیای یک واحد تولیدی که هفت سال تعطیل بوده و امروز بازگشایی می‌شود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی در راستای شعار سال قرار دارد و ‌باید برای تحقق شعار سال اقدامات جدی صورت بگیرد.
نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه دیدارهای امروز با مردم و مسئولان استان به خدمات نیروی انتظامی و پلیس راه، جمعیت هلال احمر، صدا و سیما و رسانه‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: این عزیزان نوروزسازان بی نوروز هستند همانگونه که در زمان جنگ کسانی که با لودر سنگرسازی می‌کردند به سنگرسازان بی‎سنگر معروف بودند.
وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی، هلال احمر، صدا و سیما و رسانه‌ها به جای دید و بازدید عید و مسافرت، وقت و استراحتشان را به دیگران هدیه می‌کنند تا بساط دید و بازدید و مسافرت مردم معنادار و با سلامت انجام شود.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماينده ولي فقيه در قزوين سيل زدگان كمك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین - تهران لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی یک مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران