Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:34:38 GMT

گزارشی مبنی بر وقوع سیل در ارومیه دریافت نشده است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۶۷۶

گزارشی مبنی بر وقوع سیل در ارومیه دریافت نشده است

ارومیه - ایرنا - فرماندار ارومیه گفت: گزارشی مبنی بر وقوع سیل در این شهرستان گزارش نشده ولی مدیران شهرستانی در آماده باش کامل هستند.

علیرضا ملامحمدی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: صبح امروز جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ارومیه تشکیل شد و خوشبختانه مواردی مبنی بر وقوع سیل در این جلسه گزارش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای پیشگیری از خطرات وقوع سیل در شهرستان اندیشیده شده و تمام نیرو‌ها در آماده باش کامل هستند.
وی ادامه داد: آماده باش نیروها تا پایان بارندگی‌ها پابرجاست.
فرماندار ارومیه گفت: تمام امکانات ادارات و سازمان‌ها در اختیار شورای هماهنگی مدیریت بحران است و مدارس شهرستان برای اسکان مهمانان در صورت بروز هر گونه حادثه آماده هستند.
ملامحمدی زاده افزود: مردم به توصیه‌ها و اطلاعیه‌های صادر شده از سوی نهاد‌های مسوول توجه کرده و هر خبر در ارتباط با حوادث طبیعی را به تلفن 137 شهرداری اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی منحصر بفرد، همواره در معرض بحران های طبیعی نظیر سیل قرار دارد و ساکنان و گردشگران این استان باید به توصیه های مسوولان بیش از پیش توجه کنند.
از شب گذشته /یکشنبه/ بارش های بهاری به صورت برف و باران در آذربایجان غربی آغاز شده و طبق پیش بینی هواشناسی بارش های بهاری تا فردا ادامه دارد.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سيل آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران استان

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098 برچسب‌ها مدیریت بحران مدیریت شهری بارش باران سامانه بارشی

دیگر خبرها

  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان