Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:59:50 GMT

4 نفر از 17 قربانی سیل شیراز شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۷۰۹

4 نفر از 17 قربانی سیل شیراز شناسایی شدند

تهران- ایرنا- مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تاکنون 4 نفر از 17 قربانی سیل دروازه قرآن شیراز توسط عوامل پزشکی قانونی شناسایی شده اند.

مهرداد علی بخشی عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا درباره اقدامات پس از وقوع سیل امروز در ورودی شهر شیراز ( دروازه قرآن ) با اشاره به آماده باش عوامل سازمان پزشکی قانونی در این شهر اظهار داشت: نیروهای امدادی در حال اقدام برای پاکسازی، امداد و نجات و یافتن احتمالی قربانیان دیگر در شیراز هستند و در صورت افزوده شدن قربانیان کارکنان این سازمان اقدامات خود را برای انتقال و شناسایی اجساد انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اجساد قربانیان به پزشکی قانونی شهر شیراز منتقل شده و کارکنان خدوم این سازمان در حال اقدام برای شناسایی قربانیان با همکاری نهادهای دیگر هستند.
علی بخشی اضافه کرد: در میان قربانیان 13 بزرگسال و 4 کودک وجود داشته اند که به مرکز پزشکی قانونی منتقل شده اند.
این مقام مسئول تصریح کرد: تمام نیروهای امدادی و پزشکی قانونی و انتظامی در استان به حالت آماده باش هستند تا شرایط ایمن را برای مسافران و شهروندان بوجود بیاورند.
علی بخشی تاکید کرد: شهروندان و مسافران گرامی توصیه های مسئولان برای پیشگیری از وقوع بلایای طبیعی و نکات ایمنی را جدی بگیرند و در این زمان که احتمال بارش نزولات جوی زیاد است حتما موارد ایمنی را بکار ببندند.
اجتمام / 1095*1193

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي قانوني شيراز سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد

موسی ادیب‌فر مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت ۷۲ هزار و ۶۸۹ معاینه بالینی پزشکی قانونی در استان، گفت: پارسال همچنین ۲ هزار و ۴۲۳ مورد فوتی در به ثبت رسیده که هزار و ۹۱۵ نفر مرد و ۵۰۸ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار نزاع و درگیری، اضافه کرد: پارسال ۲۸ هزار و ۷۷ مورد نزاع و درگیری در چارچوب معاینات بالینی ثبت شد که در مقایسه با سال پیشین نیز برابری می‌کند.

ادیب‌فر ادامه داد: ۷ هزار و ۷۵۰ زن و ۲۰ هزار و ۳۲۷ مرد پارسال بخاطر نزاع و درگیری مورد معاینه بالینی نزاع جرحی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌غربی افزود: ۹ هزار و ۳۷۲ مرد و ۴ هزار و ۳۵ زن نیز آسیب دیده در اثر تصادف رانندگی، در این مرکز معاینه بالینی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • کلاهبرداری به روش پانزی این بار در گنبدکاووس 100 قربانی گرفت
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد