Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@20:32:42 GMT

فیلم خودکشی یک پیرزن از پنجره ساختمان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۷۳۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: یک پیرزن در اقدامی جنون آمیز نزدیک بود خود را به کشتن دهد.

حجم ویدیو: 6.40M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01

یک پیرزن در ترکیه در اقدامی جنون آمیز بر لبه پنجره‌ای در یک آپارتمان نشست و حاضر به پایین آمدن نبود.نیروهای آتش نشانی با تلاش‌های خود توانستند این پیرزن را از خطر مرگ نجات دهند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث کشتن فیلم پیرزن ویدیو ها فیلم سیل عکس ویدیو ها شیراز دختر حادثه خودرو کودک رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند

یک رسانه عبری زبان از شرایط وخیم روحی وروانی نجات یافتگان از طوفان الاقصی به ویژه کسانی که در جشنواره موسوم به نووا شرکت کرده بودند، خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گای بن شمعون یکی از صهیونیست‌‌هایی که از آن جشنواره جان سالم به در برده بود خبر داد، بسیاری از مردم به دلیل مشکلات روحی و روانی ناشی از شوک این عملیات دست به خودکشی زده‌اند اما نهادهای اسرائیلی هنوز زمینه معالجه آنها را فراهم نکرده‌اند.

به گفته این فرد، باید ما از سال گذشته تحت درمان قرار می‌گرفتیم اما همچنان در پیچ و خم بروکراسی در حال جنگ هستیم و به جای آنکه به دنبال معالجه خود باشیم در حال طی کردن مراحل بروکراسی می‌باشیم.

این رسانه اعلام کرد، داده‌های تحقیقات انجام گرفته توسط کنست، اخبار بسیار فجیعی را گزارش می‌دهد و حکایت از آن دارد که حدود 50 نفر از کسانی که از جشنواره نووا جان سالم به در برده بودند، تا کنون دست به خودکشی زده‌اند.

این عده روز هفتم اکتبر همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی در یک جشنواره موسیقی در نزدیکی مرز با نوار غزه حضور داشتند و از آن زمان تاکنون هیچ نهادی حاضر به ارائه خدمات روانی به آنها نیست.

گفتنی است روزنامه هاآرتص در گزارشی که چند روز بعد از 7 اکتبر منتشر شد، فاش کرد، یک بالگرد نظامی اسرائیلی حاضران در این جشنواره را به رگبار بست و تعداد زیادی از آنها را قتل عام نمود.

براساس آمار اعلام شده توسط پلیس رژیم صهیونیستی 364 نفر از شهرک نشینان حاضر در این جشنواره روز هفت اکتبر کشته شدند.

بی‌سابقه‌‌ترین تظاهرات ضد نتانیاهو از 7 اکتبر برگزار شدارتش صهیونیستی تحقیقات درباره شکست 7 اکتبر را کلید زدامیرعبداللهیان: عادی‌سازی با اسرائیلِ پس از هفت اکتبر هزینه سنگینی خواهد داشتهاآرتص: بعد از 7 اکتبر اسرائیل نشان داد ضعیف‌تر از آنی است که حتی تصور می‌کردیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟
  • رسانه اسرائیلی: نجات یافتگان از طوفان الاقصی خودکشی می‌کنند
  • «سعید بی‌ناموس» چگونه خودکشی کرد؟‌ + ویدئو | گوشه ای از رعب و وحشت شروری که در ساختمان وزرا فوت کرد
  • جنون پوپولیست در غرب
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • خودکشی ناکام پس از همسرکشی
  • جهانگیری: رژیم اسرائیل با اقدامات شرارت آمیز خود چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت/ باید از هر اقدامی که به تقویت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران منجر شود حمایت کرد
  • تغییر سازه مشهور نیویورک برای جلوگیری از خودکشی
  • آهنگساز حریق خزان چطور کارگردان تئاتر شد؟/ روایت غافلگیرکننده از عشق و جنون شمس لنگروی روی صحنه تئاتر
  • فردای جنگ ...