Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و همچنین وقوع سیلاب و آبگرفتگی در محورهای ارتباطی تردد هرگونه ناوگان حمل بار در جاده های استان ممنوع شده است.

ارسلان شکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچ خودروی حمل باری به جز کالاهای اساسی، سوختی و فاسد شدنی تا اطلاع ثانوی حق تردد در محورهای مواصلاتی استان را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بارندگی در محورهای ارتباطی آذربایجان غربی تا فردا ادامه دارد و مسافران نوروزی باید نکات ایمنی را در جاده ها رعایت کنند.
وی از مردم خواست از سفرهای غیرضروری در جاده های استان تا مساعد شدن شرایط جوی پرهیز و در صورت تردد از ایمنی خودرو و همراه داشتن وسایل ایمنی اطمینان حاصل کنند.
شکری اضافه کرد: شماره 141 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای پاسخگویی شبانه روزی به سوالات هموطنان در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان در نظر گرفته شده است و مردم می توانند وضعیت راه های استان را از این سامانه پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا، از شب گذشته /یکشنبه/ بارش های بهاری به صورت برف و باران در آذربایجان غربی آغاز شده و طبق پیش بینی هواشناسی بارش های بهاری تا فردا ادامه دارد.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث ممنوعيت تردد آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است