Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری عصر دوشنبه در پایان نشست ستاد مدیریت بحران کشور برای بررسی وقوع سیل در برخی از استان های کشور، نتایج این نشست را تشریح کرد. جلسه ستاد مدیریت بحران

جلسه ستاد مدیریت بحران کشور عصر دوشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری تشکیل شد.
جهانگیری در پایان این نشست در گفت و گویی با اشاره به هشدارهای دستگاه های مسئول درباره وقوع بارش شدید و احتمال ایجاد سیلاب در برخی از استان های کشور، گفت: این احتمال وجود دارد که شرایط موجود در 72 ساعت آینده تداوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رئیس جمهور


وی خاطرنشان کرد: مردم و دستگاه های مسئول به ویژه دستگاه های امدادرسان 72 ساعت آینده توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند تا بتوانیم شرایط موجود را پشت سربگذاریم.
معاون اول رییس جمهوری همچنین گفت: مردم به توصیه ها و هشدارهای دستگاه ها مسئول توجه ویژه داشته و آن را به کار ببندند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • معاون قوه قضاییه : با مشکلات و بحران هایی روبرو بوده و هستیم
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم