Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتای ناجا رییس پلیس فتا به هموطنان توصیه کرد که در صورت تمایل به همدردی و ارسال کمک‌های نقدی برای یاری‌ رساندن به هموطنان سیل‌زده صرفا از طریق شماره‌حساب‌های اعلام‌ شده از مراجع رسمی و معتبر نظیر صداوسیما و خبرگزاری‌ها اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، سردار وحید مجید در سفر به استان لرستان تاکید کرد: مردم در صورت تمایل به ارسال کمک‌های نقدی برای یاری‌ رساندن به هموطنان آسیب‌دیده صرفا نسبت به واریز به شماره‌حساب‌های اعلام‌ شده از مراجع رسمی و معتبر نظیر صداوسیما و خبرگزاری‌ها اقدام و از واریز وجوهات به شماره‌حساب‌های افراد غریبه و بعضا سودجو که با سوءاستفاده از موقعیت پیش‌آمده با تبلیغات دروغین درصدد کلاهبرداری از هموطنان هستند، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد سودجو در این ایام با راه‌اندازی سایت‌های جعلی مبنی بر ارائه خدمات مسافرتی به متقاضیان قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، توصیه می شود تمامی نیازمندهای مسافرتی فرد نظیر رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، اماکن اقامتی و تورهای مسافرتی را صرفاً از سایت‌های معتبر که ضمن دارا بودن نشان اعتماد الکترونیک از سایر استانداردهای لازم برخوردار هستند تهیه و به‌هیچ‌عنوان فریب تبلیغات دروغین افراد کلاهبردار را نخورند.

مجید تأکید کرد: با توجه به افزایش مسافرت‌ها و ترددهای بین‌شهری به هموطنان و مسافران نوروزی توصیه می‌شود ترجیحا خریدهای بین راهی خود را به‌صورت نقدی پرداخت‌ و از واگذاری عابر بانک و افشای رمز کارت‌بانکی به افراد غریبه و فروشندگان خودداری کنند و تمامی مراحل عملیات پرداخت الکترونیک در دستگاه POS را شخصاً انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس فتا ناجا تأکید کرد: برای مقابله با جرایم سایبری و افزایش امنیت در فضای مجازی، ارتقای سطح آموزش و دانش اینترنتی کاربران لازم و ضروری است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند

ﻣﺤﻤﺪ ﻗﺎﻧﻊ ﭘﺴﻨﺪ ﻓﻮﻣﻨﯽمعاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در رابطه با شناسایی ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری براساس داده کاوی صورت گرفته، اظهار داشت: در این بررسی بر اساس تفاوت رفتاری شرکت‌های صوری با شرکت‌های واقعی از جمله ارسال چندین باره صورت حساب‌های معاملات در برابر شرکت‌های واقعی که عموماً ۴ بار در سال اقدام به ارسال صورت معاملات می‌کنند و یا اینکه این شرکت ها ابتدا صورت حساب‌های خود را با مبالغ بسیار ناچیز ارسال کرده و سپس به مرور اقدام به اصلاح صورت حساب های ارسالی می‌کنند. همچنین تنوع غیرعادی کالاهایی که این شرکت‌ها در صورت معاملات فروش خود اعلام می‌کند و سایر رفتارهای خارج از استاندارد، شناسایی شده‌اند.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص میزان فروش شرکت‌های متخلف، گفت: با شناسایی این شرکت ها بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان فروش که منجر به ایجاد اعتبار خرید غیرواقعی برای طرف‌های معامله و فرار چند هزار میلیارد تومانی شده بود کشف  شد و برای اقدامات تکمیلی به مرکز مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی ارسال گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان مالیات

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟