Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مصدومان کنونی ناشی از بروز سیلاب خدمات سلامت دریافت کرده اند.

وی با اعلام وضعیت آماده باش مراکز ارائه خدمات سلامت در استان، افزود: راهکار‌های ارتقای آمادگی در برابر هرگونه آبگرفتگی بیشتر و بروز حوادث بیشتر و پذیرش مصدومان احتمالی اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادر اضافه کرد: بررسی احتمال آب گرفتگی بیمارستان‌ها و مراکز مختلف ارائه خدمت، بررسی ظرفیت پذیرش مصدومان احتمالی در بیمارستان ها، ارزیابی امکان جابه جایی تخت‌های بیمارستانی، به خصوص تخت‌های ویژه و همفکری در زمینه افزایش امنیت بیمارستان‌ها در برابر نفوذ سیلاب، از جمله اولویت‌هایی دانشگاه در شرایط واکنش سریع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: پیش بینی مکان برای جابه جایی احتمالی تخت‌های بیمارستانی، تامین تجهیزات کافی برای ارائه خدمت، همچنین حضور و آماده باش نیرو‌های تاسیسات و دفاتر فنی مراکز زیرمجموعه دانشگاه، از دیگر موارد مورد تاکید است که در شرایط بحرانی و حاد عملیاتی می‌شود.
انتهای پیام/م

ارائه خدمات درمانی به مصدمان سیلاب در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: درمان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت:طی سال گذشته ۹۶۵۳ تماس با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده است.

پروین محمدپوری در گفت و گو با ایسنا افزود: تعداد ۱۴ مرکز ثابت اورژانس اجتماعی و ۱۵ تیم سیار اورژانس اجتماعی در استان به ارائه خدمات می‌پردازند. 

وی ادامه داد: طی سال گذشته ۷ هزار خدمت مشاوره و مداخله به تعداد ۷هزار مددجو شامل خدمات مشاوره و مداخله - ارجاع به مراکز درون سازمانی و برون سازمانی - کمک‌های حمایتی و مالی - ارجاع به روانپزشک - ارجاع به نهادهای دیگر جهت حل مشکلات مددجو - ارائه آموزش مهارت‌های زندگی - ارجاع به مراکز آموزشی - ارجاع به مراکز ترک اعتیاد ارائه شده است. 

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به ۳ ویژگی خدمات اورژانس اجتماعی تاکید کرد: تخصصی و به موقع بودن و در دسترس بودن در اورژانس اجتماعی مدنظر قرار گرفته شده است تا از این طریق ارائه خدمات اجتماعی به مردم در سازمان بهزیستی محدود به زمان و مکان نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • هشدار نارنجی هواشناسی و لزوم آمادگی مردم و شهرداری
  • هشدار هواشناسی و آمادگی شهرداری شیراز برای خدمت‌رسانی به شهروندان
  • آمادگی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی در جنوب سیستان وبلوچستان
  • داروخانه یک ساختار بین‌المللی و قانونی برای ارایه خدمات سلامت است
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • آمادگی جهاددانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • برقراری بیش از ۹۶۰۰ تماس با اورژانس اجتماعی آذربایجان‌غربی در سال گذشته
  • ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی به ۲میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی
  • ارائه خدمات به بیش از دو میلیون بیمار در تعطیلات نوروزی در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی