Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: اماکن‌های امنی برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر تعیین شده است. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند بعدازظهر امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد بحران استان بوشهر با تاکید بر ارائه راهکارهای لازم برای رونق تولید اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت حوزه اقتصاد و تولید است که همکاری همه مسئولان و مدیران بانک‌ها و دستگاه‌‌های اجرایی در این راستا مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تسلیت جان باختن برخی هم‌وطنان در استان‌های گلستان و فارس در جاری شدن سیل افزود: پیشگیری  از بروز حادثه باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد چراکه بروز برخی از بحران‌ها و مشکلات از قبل، قابل پیشگیری است.

استاندار بوشهر از تشکیل ستاد بحران استان خبر داد و بیان کرد: در راستای بروز بارش باران، جلوگیری از مشکلات  و  بررسی امکانات لازم، ستاد بحران در استان و شهرستان‌ها تشکیل شد که آمادگی دستگاه‌‌ها در بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

گراوند با تاکید بر فراهم کردن امکانات لازم برای جلوگیری از بروز مشکلات از سوی مسئولان ذی‌ربط افزود: مدیران باید به‌صورت تمام وقت در استان حضور داشته باشند و دستگاه‌های مسئول در حوزه شهرداری‌، راهداری و پلیس راه زمینه راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی در مکان‌های مشخص شده را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه اماکن‌های امنی برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر تعیین شده است گفت: در صورت بروز مشکلات جوی، شهرداری‌، راهداری و پلیس راه باید مسافران نوروزی در مکان‌هایی که از قبل برای اسکان تعیین شده راهنمایی کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به تعیین  مکان‌های دولتی و مذهبی برای اسکان، مسافران نوروزی  تصریح کرد: بیشتر هدف از اجرای این طرح، پیشگیری از بروز مشکلات و حوادث است.

گراوند از تردد 4.3 میلیون خودرو به استان خبر داد و بیان کرد:  استان بوشهر به عنوان یک استان گردشگرپذیر شناخته شده چراکه قبل از بارندگی‌ها تردد 4 میلیون و300 هزار خودرو به این استان ثبت شده است و در صورت بروز مشکلات جوی، با تمهیدات  لازم،  باید زمینه رفاه و آسایش مسافران فراهم شود.

وی با تاکید بر حضور مسئولان ذیربط در سواحل برای راهنمایی مسافران افزود:در صورتی که مسافران نوروزی در سواحل استان بوشهر  مستقر شده‌اند، مسئولان ذیربط موظف هستند راهنمایی لازم به این مسافران ارائه کنند تا  مشکلاتی ایجاد نشود.

استاندار با بیان اینکه نقاطی که احتمال بروز سیل است باید اطلاع رسانی شود گفت: مناطقی که احتمال بروز سیل وجود دارد باید دستگاه‌های مسئول اطلاع رسانی کنند.

رودخانه‌های استان بوشهر سیلابی می‌شود تندباد استان بوشهر را در نوردید ارتفاع موج دریای خلیج فارس استان بوشهر به 3 متر رسید

گراوند با قدردانی از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی افزود: دستگاه‌های اجرایی، امدادی و قشرهای مختلف مردم استان بوشهر با یک هم‌افزایی مطلوب، در نقاطی که بارندگی بود مسافران را به جاهای امن و از پیش تعیین شده هدایت کردند که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

وی، با اشاره به ورود سامانه بارش‌زا در اواخر هفته تاکید کرد: برای فردا سه شنبه بارش باران در استان بوشهر پیش بینی شده که با همکاری مسافران و دستگاه‌های اجرایی و اداری از بروز مشکل جلوگیری می‌شودتا حادثه تلخی برای کسی رخ ندهد.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران

به گزارش جام جم و به نقل از شبکه رادیویی ایران، در پی طرح «هفته های ایرانی» رادیو ایران و این هفته سفر به استان «بوشهر» علی موحدی در گفت و گو با برنامه «سلام صبح بخیر» به تشریح بخشی از فعالیت های  آموزش و پروش استان «بوشهر» پرداخت.

وی گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: هزار و ۱۲۸ نفر از مرحله مدرسه‌ای به شهرستانی راه یافته‌اند که در شهرستان‌ها و مناطق از طریق سامانه در نظر گرفته شده ارزیابی شده و رتبه‌های برتر به استان اعلام می‌شود.

وی با قدردانی از تلاش فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدمات‌رسانی و دیگر عرصه‌ها خاطرنشان کرد: در تشکیل کارگروه پایش بررسی عملکرد، ضمن شناخت و حل موضوعات، نقاط قوت و ضعیف و حرکت جهادی برای بهره‌گیری از ظرفیت حداکثری و ارتقای کیفیت برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان بررسی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۴۰۰ مدرسه شامل سه هزار ۵۰۰ کلاس برای ارائه خدمات اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شد گفت: استان بوشهر با اسکان بیش از ۲۳۶ هزار نفر از جامعه بزرگ فرهنگی رتبه چهارم کشور در حوزه گردشگری فرهنگیان را کسب کرد.

گفتنی است برنامه صبح گاهی «سلام صبح بخیر» شنبه تا پنج شنبه ساعت

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف کالاهای متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی