Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:36:08 GMT

جای نگرانی برای مسافران نوروزی در این استان نیست

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۹۳۴

جای نگرانی برای مسافران نوروزی در این استان نیست

اردبیل- ایرنا - استاندار اردبیل با اشاره به دگرگونی های جوی و ریزش برف در پنجمین روز بهار در پهنه وسیعی از این استان گفت: جای نگرانی خاص برای مسافران نوروزی در این استان وجود ندارد.

اکبر بهنامجو روز دوشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تمام اقدامات و آمادگی های لازم برای مواجهه با شرایط سخت و نامساعد جوی با تلاش ارگان های ذیربط انجام شده و خوشبختانه تا این زمان حادثه اسفناک خاصی در هیچ نقطه از استان به وقوع نپیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امروز باتوجه به هجوم توده های هوای بارشی به پهنه وسیعی از کشورمان و ازجمله آغاز برف و سرما در استان اردبیل یک نشست فوری بحران در استانداری به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه و خطر احتمالی با حضور اعضای مدیریت بحران ترتیب یافت.
وی ادامه داد: گزارش های ارایه شده از مدیران ارگانهای ذیربط در این نشست و نیز بازدیدهای میدانی حکایت از آن دارد که تا حد امکان اقدام های لازم برای حفظ آرامش و سلامتی ساکنان استان و به خصوص مسافران نوروزی انجام شده است.
وی همچنین بازدید از رودخانه های استان اردبیل ازسوی ارگانهای ذیربط و جلوگیری از هرگونه اقدام در بستر رودخانه ها که می تواند در مواقع بارندگی با بستن راه آب منجر به طغیان رودخانه ها و خسارت به تاسیسات اطراف شود را از اقدام های انجام شده طی چند روز اخیر در این استان ذکر کرد.
استاندار اردبیل به کاهش بارش های جوی از سحرگاه فردا در استان اردبیل اشاره و ابراز امیدواری کرد که بتدریج وضعیت مناسبت تری برای ورود مسافران نوروزی و استفاده آنها از جاذبه های باستانی و طبیعی منطقه فراهم می شود.
بهنامجو همچنین گفت : کمک های استان اردبیل شامل اقلام خوراکی فاسد نشدنی، پوشاک ، لوازم گرمایشی، پتو و موکت که ازسوی مردم نوعدوست این استان جمع آوری شده اند با هماهنگی ارگانهای ذیربط طی 2 روز گذشته به سیل زدگان استان های گلستان و مازندران ارسال شده اند.
استان اردبیل به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری از آثار باستانی گرفته تا آب های گرم معدنی و چشم اندازهای طبیعی همه ساله در فصول مختلف و به خصوص در نوروز و تابستان پذیرای حجم انبوه مسافران می باشد.
6019/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث آمادگي استاندار اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند، اما رئیس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روز‌های اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش‌های بروز و کاربردی به نیرو‌های کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • افزایش ۴ برابری برنامه‌های فرهنگی استان اردبیل