Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی به عنوان نماینده ویژه مونسان، معاون رئیس جمهور  از وضعیت اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شیراز  بلافاصله پس از وقوع سیل شیراز بازدید کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری فارس، حسین اربابی معاون سرمایه‌گذاری، امور حقوقی و مجلس سازمان میراث فرهنگی به عنوان نماینده ویژه مونسان، معاون رئیس جمهور  از وضعیت اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شیراز  بلافاصله پس از وقوع سیل شیراز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مساعدت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، مسجد تاریخی نو برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی مهیا و معاون سرمایه‌گذاری، حقوقی و امور مجلس سازمان میراث فرهنگی کشور به عنوان نماینده ویژه دکتر مونسان معاون رئیس جمهور با همراهی مدیر کل و معاون گردشگری میراث فرهنگی فارس، رئیس و تعدادی از اعضای شورای شهر شیراز و رئیس اتحادیه مهمانپذیران فارس از شرایط اسکان اضطراری مسافران نوروزی پس از وقوع سیل شیراز، در مسجد نو و سالن ورزشی22 بهمن کوی زهرا بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفتند.

این گروه در ادامه با حضور در بیمارستان نمازی شیراز از حادثه‌دیدگان سیل شیراز عیادت کردند.

بنابراین گزارش تاکنون500 مسافر در این دو مکان اسکان یافته‌اند. مسافران برای اطلاع از محل‌های اسکان و دیگر اطلاعات ضروری سفر می‌توانند از طریق شماره‌های 07132240203 و 7132244067 با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس تماس بگیرند. 

انتهای پیام/ ش

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه وشهرسازی با بیان اینکه برخی از دلالان و سوداگران از بستر سامانه‌های  ثبت آگهی از جمله دیوار و شیپور و مابقی سکو‌های اینترنتی در حوزه انتشار آگهی کار می‌کنند سوءاستفاده‌هایی می‌کنند گفت: دلالان و سوداگران برخی از ملک‌های که وجود خارجی ندارند در سکو‌ها آگهی ثبت کرده و به صورت گسترده قیمت سازی میکنند.

وی افزود: درهمین راستا و طبق مصوبه شورای عالی مسکن هر ملکی که در سامانه انتشار و سکو‌ها ثبت شود باید در ابتدا احراز هویت مالک و کد پستی ملک در سامانه املاک و اسکان وجود داشته باشد.

نوروزی بیان کرد: طبق مذاکراتی که با این وب سرویس انجام شده کامل این سیستم بین وب سرویس و سامانه املاک واسکان برقرار شده است وباید پیش از آگهی تمامی اطلاعات مالک و کد پستی آن احراز  شود تا مشخص شود که ملک وجود خارجی دارد، اما با این وجود هنوز برخی از سکو‌ها اقدام به انتشار آگهی‌ها بدون احراز هویت میکنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه وشهرسازی بیان کرد: در صورتی که فردی بدون کدپستی ثبت شده در سامانه املاک واسکان اقدام به ثبت آگهی کنند اجازه انتشار داده می‌شود، اما برای آگهی که با کد پستی در این وب سرویس ثبت شود تیک متمایز نمایش داده می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در صورتی که این سکو‌ها تا هفته آینده این سرویس را در سایت‌های خود ایجاد نکنند بخش املاک  این سکو‌ها با مجوز شورای  امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان