Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صادقی رئیس ستاد بحران شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با تکذیب اخباری مبنی بر در پیش بودن سیل و طوفان در تهران اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه های هواشناسی، شهر تهران از یک شنبه شب تا چهارشنبه ظهر همراه با باد شدید خواهد بود.

رئیس ستاد بحران شهرداری تهران با بیان اینکه باد شدید، سرعتی بین ۶۰ تا ۹۰ کیلومتر دارد، گفت: این گونه بادها طوفان نامیده نمی شوند و طوفان با بادی گفته می شود که سرعت وزش آن۱۲۰ کیلومتر در ساعت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با بیان اینکه در باد شدید هم احتمال سقوط اجسام سنگین از نقاط بلند و مرتفع وجود دارد، گفت: در ایام بهار در نقاطی از شمال تهران وزش باد سرعت تند می شود و لذا در مقاطع مختلف زمانی احتمال وزش باد زیاد وجود دارد، و نمی توانیم آن را محدود به زمانی خاص کنیم.

رئیس ستاد بحران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بحث طوفان در تهران وجود ندارد اظهار کرد: باتوجه به شدت بارشی که وجود دارد پیش بینی آب گرفتگی معابر شمال تهران را کرده ایم ولی تاکنون هیچ گونه آبگرفتگی از تهران گزارش نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور

به گزارش  صدای ایران  به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب آقای سید مهدی فرحی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت از امیر نامی تقدیر و تشکر نموده اند که متن نامه به شرح زیر می باشد :

 

بسمه تعالی
«امروز ارتش در چشم مردم، عزیز است.» (مقام معظم فرماندهی کل قوا) «مدظله العالی»

امیر سرافراز ارتش اسلام
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدحسن نامی
ریاست محترم سازمان و دبیر شورایعالی مدیریت بحران کشور

سلام علیکم
خدای بزرگ را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه تعالیم و رهنمود‌های مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) با بصیرتی انقلابی، شجاعانه و سلحشورانه در صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور سربلند است و تمامی هستی خود را برای عزت و اقتدار ایران عزیز در طبق اخلاص نهاده است.



امروز ارتش ولایتمدار و مکتبی با آمادگی تمام همچون دژی مستحکم اقتدار و عزت را برای کشورمان به ارمغان آورده است و روز به روز درخشش‌های بیشتری را از بزرگ مردان ارتش در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم.



اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امیر سپهبد شهید «سید محمدولی قرنی» و امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» و تمامی شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ۲۹ فروردین "روز ارتش جمهوری اسلامی ایران" و نیز "روز نیروی زمینی قهرمان و محوری ارتش ج. ا. ا " را خدمت جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و برای شما و تمامی غیورمردانی که در سنگر مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت می‌نمایند، توفیقات روزافزون را تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا) و تحت رهبری‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

سید مهدی فرحی قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت

دیگر خبرها

  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد