Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:22:28 GMT

سخنان ضد ایرانی رقیب نتانیاهو در نشست آیپک

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۹۷۹

سخنان ضد ایرانی رقیب نتانیاهو در نشست آیپک

تهران - ایرنا - «بنی گانتز» رقیب انتخاباتی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در سخنانی ضد ایرانی، اعلام کرد که برای متوسل شدن به زور علیه ایران به منظور کنترل این رقیب منطقه ای، درنگ نخواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وی که در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی (آیپک) سخن می گفت، در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: از این تریبون به نظام ایران می گویم، به شما اجازه نخواهیم داد که خود را در سوریه تثبیت کنید و به سلاح هسته ای دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام صهیونیستی افزود: تحت نظارت من، شما به قدرتی منطقه ای تبدیل نخواهید شد و من در استفاده از زور در شرایط و زمان لازم، تردید به خود راه نخواهم داد.
گانتز همچنین با اشاره به دیدگاه خود در مورد چشم انداز صلح با فلسطینی ها، مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی همواره امنیت در کرانه باختری را تحت کنترل دارد.
وی با اعلام اینکه بیت المقدس، پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد ماند، افزود: مسئولیت تامین امنیت سرزمین اسرائیل، در دستان نیروهای اسرائیلی خواهد بود.
گانتز در میان تلاش های نتانیاهو برای برقراری ارتباط با اعراب خلیج فارس به منظور مقابله با ایران، درخصوص مذاکره با جهان عرب، اعلام آمادگی کرد.
به گزارش ایرنا، آیپک یکی از بزرگترین گروه های لابی واشنگتن - تل آویو در آمریکا است. این گروه لابی با بیش از 100 هزار عضو هر ساله میلیون‌ها دلار خرج سرمایه‌گذاری برای نفوذ در سیاست‌های دولتی و قانونگذاری آمریکا به نفع صهیونیست ها می‌کند.
در همین حال، دهها تن از حامیان حقوق فلسطینی ها دراعتراض به نژادپرستی و مخالفت با آیپک، در محل برگزاری نشست سالانه این گروه در واشنگتن تظاهرات کردند.
شبک**اروپام**9109**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران رژيم صهيونيستي بني گانتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم

بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از آغاز حمله پهپادی و موشکی ایران به مواضع تل‌آویو خبر دادند؛ شرایط مهم و پیچیده‌ای که مقامات اسرائیل را در شوک فروبرد. با پایان این عملیات که از سوی مقامات نظامی کشورمان «وعده صادق» نام گرفت، به مرور نارضایتی‌های متعددی نسبت به قدرت نظامی ایران و ناتوانی نتانیاهو در مدیریت شرایط، در سطح رسانه‌های این رژیم مطرح شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • سالیوان: واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سالیوان : واشنگتن تحریم های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • ناامیدی رسانه‌های صهیونیستی از کابینه نتانیاهو + فیلم
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!
  • ادعای مقام صهیونیست درباره چگونگی پاسخ به ایران