Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:12:20 GMT

جای نگرانی برای مسافران نوروزی در این استان نیست

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۹۹۲

جای نگرانی برای مسافران نوروزی در این استان نیست

اردبیل- ایرنا - استاندار اردبیل با اشاره به دگرگونی های جوی و ریزش برف در پنجمین روز بهار در پهنه وسیعی از این استان گفت: جای نگرانی خاص برای مسافران نوروزی در این استان وجود ندارد.

اکبر بهنامجو دوشنبه در حاشیه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اردبیل در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: تمام اقدامات و آمادگی های لازم برای مواجهه با شرایط سخت و نامساعد جوی با تلاش ارگان های ذیربط انجام شده و خوشبختانه تا این زمان حادثه اسفناک خاصی در هیچ نقطه از استان به وقوع نپیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امروز باتوجه به هجوم توده های هوای بارشی به پهنه وسیعی از کشورمان و ازجمله آغاز برف و سرما در استان اردبیل یک نشست فوری بحران در استانداری به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه و خطر احتمالی با حضور اعضای مدیریت بحران ترتیب یافت.
وی ادامه داد: گزارش های ارایه شده از مدیران ارگانهای ذیربط در این نشست و نیز بازدیدهای میدانی حکایت از آن دارد که تا حد امکان اقدام های لازم برای حفظ آرامش و سلامتی ساکنان استان و به خصوص مسافران نوروزی انجام شده است.
وی همچنین بازدید از رودخانه های استان اردبیل ازسوی ارگانهای ذیربط و جلوگیری از هرگونه اقدام در بستر رودخانه ها که می تواند در مواقع بارندگی با بستن راه آب منجر به طغیان رودخانه ها و خسارت به تاسیسات اطراف شود را از اقدام های انجام شده طی چند روز اخیر در این استان ذکر کرد.
استاندار اردبیل به کاهش بارش های جوی از سحرگاه فردا در استان اردبیل اشاره و ابراز امیدواری کرد که بتدریج وضعیت مناسبت تری برای ورود مسافران نوروزی و استفاده آنها از جاذبه های باستانی و طبیعی منطقه فراهم می شود.
بهنامجو همچنین گفت : کمک های استان اردبیل شامل اقلام خوراکی فاسد نشدنی، پوشاک ، لوازم گرمایشی، پتو و موکت که ازسوی مردم نوعدوست این استان جمع آوری شده اند با هماهنگی ارگانهای ذیربط طی 2 روز گذشته به سیل زدگان استان های گلستان و مازندران ارسال شده اند.
استان اردبیل به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری از آثار باستانی گرفته تا آب های گرم معدنی و چشم اندازهای طبیعی همه ساله در فصول مختلف و به خصوص در نوروز و تابستان پذیرای حجم انبوه مسافران می باشد.
6019/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار مسافران نوروزي اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه گفت : قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند