Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@17:57:06 GMT

اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۰۳۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام آخرین وضعیت راهها و جاده های کشور از انسداد مسیر در محور شمال به جنوب فیروزکوه(محدوده شورآب) به علت ریزش کوه خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راهها و جاده های کشور گفت: بارش برف در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی (اکثر محورها)، استان کردستان (محور سقز-دیواندره)، استان گیلان (محورهای سیاهکل-دیلمان,آستارا-اردبیل) ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و کیاسر-سمنان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش باران در برخی محورها ادامه داد: بارش باران دراستان های البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، فارس، قم، کردستان، گلستان، گیلان، خوزستان، سمنان، اصفهان، زنجان، مرکزی، مازندران (اکثر محورها)، استان هرمزگان(محورهای کهورستان-لار، پارسیان-بندرلنگه)، استان کرمان(محورهای سیرجان-کرمان و کرمان-بم) گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تردد با زنجیر چرخ در

استان آذربایجان شرقی (محور تبریز-سراب) واستان گیلان (محور سیاهکل-دیلمان) الزامی است، تصریح کرد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید در استان های آذربایجان شرقی , آذربایجان غربی، اردبیل، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری پیش بینی می شود.

وی همچنین درباره ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس (محدوده ساحلی)-نیمه سنگین و طول محور-پرحجم و روان مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه (محدوده تونل شیرگاه)-نیمه سنگین و طول محور-پرحجم و روان آزادراه تهران به کرج (محدوده گرمدره تا پل فردیس)-نیمه سنگین است.

رحمانی ادامه داد: همچنین ترافیک در آزادراه کرج به قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری)- نیمه سنگین مسیر جنوب به شمال محور منجیل-رودبار-نیمه سنگین آزادراه قزوین به کرج (محدوده مهرویلا تا پل فردیس)- نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک کشور سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رحمانی همچنین تاکید کرد: مسیر شمال به جنوب فیروزکوه(محدوده شورآب) به علت ریزش کوه مسدود شده است.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جنوب به شمال به صورت دو طرفه انجام می شود و عوامل پلیس راه و راهداری جهت پاکسازی محور در محل حضور دارند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مردم خواست تا ر روزهای سه شنبه و چهارشنبه به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و احتمال بروز سیلاب از سفر پرهیز کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وضعیت جاده ها وضعیت راه ها پیش بینی وضع هوا مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین‌های کشور برای امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده دزدبند و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا انارک و محدوده‌های ولی آباد و هریجان دیده می‌شود.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه سنگین است.

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار، محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی و تردد در سایر محورهای کشور روان است.

طبق اطلاعات موجود، محورهای هشتگرد - طالقان و پل زنگوله - بلده مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در نیمه غربی اصفهان، جنوب یزد، شرق لرستان، شمال فارس، بعضی مناطق چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات کرمان و بعضی مناطق شرق و شمال شرق، رگبار، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، جنوب اصفهان، شنبه در بعضی نقاط استان فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و مناطق استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و یکشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، بعضی مناطق کرمان و ارتفاعات البرز بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه بارش در غرب و شرق سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت و طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است.

کد خبر 739852

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی