Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@23:41:24 GMT

«میشل عون» وارد مسکو شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۰۹۸

«میشل عون» وارد مسکو شد

رئیس‌جمهور لبنان در سفری رسمی و برای دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه وارد مسکو شد.  به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان در سفری رسمی وارد مسکو پایتخت این کشور شد تا با مسئولان روسیه از جمله همتای روسی‌اش دیدار کند.

میشل عون قرار است فردا سه شنبه با ولادیمیر پوتین در خصوص همکاری‌های دو جانبه در عرصه‌های اقتصادی، بازرگانی و نیروی انسانی و نیز مسائل منطقه‌ای و بین المللی گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عون پیش از سفر به مسکو به رسانه‌های روسی گفته بود که قصد دارد در جریان دیدار خود درخصوص مسائل مربوط به مساله قدس و مسائل مسیحیان خاورمیانه با پوتین گفت: وگو کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میشل عون رئیس جمهور لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدودف: دود جنگ ایران و اسرائیل به چشم بایدن می‌رود

معاون شورای امنیت ملی روسیه گفت آمریکا از تنش بیشتر میان ایران و رژیم صهیونیستی زیان خواهد دید.

به گزارش یاهو نیوز، «دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور سابق روسیه روز یکشنبه اعلام کرد: جنگ بین اسرائیل و ایران، چشم‌انداز «جو بایدن» برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا را بدتر می‌کند.

رئیس‌جمهور سابق روسیه در پیامی در کانال خود در تلگرام گفت: آمریکا خواهان جنگ بزرگ در خاورمیانه نیست. کشتار غزه چشم انداز بایدن را در انتخابات بدتر می‌کند و جنگ بین اسرائیل و ایران باعث ایجاد عدم اطمینان بیشتری در این زمینه می‌شود.

ایران شب گذشته در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق پاسخ ترکیبی موشکی و پهپادی را ضد مناطق مشخصی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. همزمان با این واکنش، حزب الله لبنان، نیرو‌های مقاومت عراق و یمن نیز مناطقی از اراضی اشغالی را زیر باران موشکی خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین
  • مدودف: دود جنگ ایران و اسرائیل به چشم بایدن می‌رود
  • عصبانیت شدید زلنسکی از حمله ایران به اسرائیل
  • شولتس برای مذاکره با پوتین شرط گذاشت