Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@04:06:25 GMT

مسکن مهر پلدختر در تهدید سیل قرار دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۱۲۹

مسکن مهر پلدختر در تهدید سیل قرار دارد

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید رازانی، دادستان خرم‌آباد امروز دوشنبه، پنجم فروردین در جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید بدترین حالت ممکن را در وضعیت فعلی استان در نظر بگیریم و برای بدترین شرایط برنامه‌ریزی کنیم.
وی افزود: دیواره ساحلی خرم‌رود در بعضی نقاط بلند است ولی در برخی نقاط کوتاه است و آب وارد خیابان شده و چنانچه بارش‌ها به این شدت ادامه پیدا کند باید برای خانه‌های ساحلی مجاور پُل پیوستی اقدامات لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان خرم‌آباد عنوان کرد: شهرداری اقدام به گذاشتن کیسه‌شنی در اطراف پل پیوستی کرده که سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باید همکاری کنند و همچنین شهرداری کمبود امکانات و تعداد پمپ‌ها را اعلام کند چراکه ممکن است باوجود بارندگی زیرگذرهای شهر نیز دچار مشکل شود.
رازانی با اشاره به وضعیت شهرستان پلدختر بیان کرد: در شهرستان پلدختر چنانچه بارش‌ها به همین شدت ادامه داشته باشد سیل مسکن مهر این شهرستان را تهدید می‌کند بر همین اساس باید خودمان را برای بدترین حالت ممکن آماده کنیم و همچنین روستاهای مجاور رودخانه‌ها را جمع کنیم که مانع خسارت به مردم شویم.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن لرستان در سال ۱۴۰۳، موانع و مشکلات اجرای طرح نهضت ملی مسکن بررسی و بر بازسازی بافت‌های فرسوده تأکیدشد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این جلسه از دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان خواست هرچه سریعتر به تعهدات خود در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن عمل کنند.

شاکرمی، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان، اجرای شبکه‌ها و تأسیسات زیرساختی را یکی از موانع اصلی اجرای این طرح دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان نیز به چند طرح نیمه تمام در حوزه مسکن‌های حمایتی در استان اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها تعیین تکلیف شدند و ضوابط بافت‌های فرسوده و بازآفرینی هم به تصویب رسید که به زودی ابلاغ خواهد شد تا هم استانی‌ها بتوانند برای ساخت مسکن در این بافت‌ها اقدام کنند.

احمدرضا دالوند همچنین بر تسریع صدور پروانه ساخت از سوی شهرداری‌ها تأکیدکرد.

سهم استان لرستان در طرح نهضت ملی مسکن در چهار حوزه حمایتی، خودمالک شهری، خودمالک روستایی و بازآفرینی شهری، ۱۱۶ هزار و ۲۹۰ واحد است که تاکنون ساخت ۲۰ هزار و ۸۶۰ واحد در هر چهار حوزه آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • برگزاری اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهری لرستان
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های پلدختر رفع شد
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • اجرای طرح‌های آبادانی و توسعه روستایی
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد لرستان