Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، قاسم تقی‌زاده خامسی معاون آب و آبفای وزیر نیرو  با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب در وزارت نیرو، گفت: در این جلسه وضعیت بارندگی و سیلاب با حضور مدیران ارشد آب و آبفای وزارت نیرو مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شد ضمن تشکیل مستمر این ستاد در ایام نوروز، در استان‌ها نیز این ستاد فعال شده و گزارشات روزانه آن به وزارت نیرو ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: احتمال وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در ۹ استان/ آبگرفتگی معابر عمومی در گیلان و غرب مازندران  معاون آب و آبفای وزیر نیرو افزود: با توجه به شدت بارش در استان‌های جنوبی و غربی کشور و اشباع بودن خاک و احتمال شدت وقوع سیلاب در این نقاط، تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز خسارت و برنامه‌ریزی جهت پایداری ارائه خدمات مستمر آب و برق صورت گرفت و بر همین اساس مرخصی تمامی مدیران آب و آبفای وزارت نیرو نیز لغو گردید.   انتهای پیام/   آمادگی کامل دستگاه های مدیریتی برای مقابله با سیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه خودرویی نیرو‌های مسلح با شعار ارتش فدای ملت، در شیراز برگزار شد.
ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش از مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش گفت: امروز پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده و عملیات شکوهمند اخیر در پاسخ به صهیونیست‌ها تنها گوشه‌ای از ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح است.
امیر رضایی به نقش آفرینی ارتش در دستاورد‌های نظامی و علوم و فنون اشاره کرد و افزود: این دستاورد‌ها سایه تهدید دشمنان را از سر کشور و ملت برداشته است.
وی به آمادگی کامل نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این راستا در همه زمینه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برد.
استاندار فارس هم در این مراسم گفت: جهان به قدرت و توان نیرو‌های مسلح ما بویژه ارتش پی برده است.
ایمانیه به عملیات غرور آفرین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه و تحقیر این رژیم اشاره کرد و افزود: این روحیه دلاوری و شجاعت به رهبری رهبر معظم انقلاب در ملت و همه سطوح نیرو‌های مسلح وجود دارد.
وی از تلاش‌های نیرو‌های ارتش در استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی قدر دانی کرد.
امام جمعه شیراز هم گفت: ارتش، وفادار و مایه افتخار کشور است.
آیت الله دژکام افزود: در روز ارتش نیرو‌های ارتشی با رژه وفاداری خود را به ملت و کشور اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش مایه افتخار کشور است گفت: همه مردم ازاده جهان امروز به پرچم ایران که پرچم مبارزه ظلم در جهان است افتخار می‌کند.
امام جمعه شیراز از حضور نیرو‌های مقتدر ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور قدر دانی کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • تا پای جان برای ایران
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور
  • تخلیه ۵۰ خانوار روستا‌های کرمان به علت وقوع سیلاب