Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال با حضور ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی، غلامحسین زمان آبادی، نادره درودیان، سعید دقیقی (پیشکسوت)، بهارک کاظم، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان عصر امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۸:۰۰ در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که به همت کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال برگزار شد، کلیپ‌های شاد و مفرح از مسابقات و تمرینات بازیکنان به نمایش گذاشته شد و در پایان دعای بدرقه برای کاروان اعزامی تیم ملی فوتبال به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ بانوان خوانده شد.

گفتنی است، بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان از ۲۸ اسفند ماه در مجموعه الیاف تمرینات فشرده و سخت خود را در سه نوبت (۶:۳۰ الی ۷:۳۰، ۱۱ الی ۱۲:۳۰ و ۱۷ الی ۱۸:۳۰) زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

از عصر امروز نیز ملی پوشان دور جدید تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی و در سه نوبت پیگیری می‌کنند تا در دوحه قطر به مصاف رقبای خود بروند.

مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک ۲۰۲۰ فوتبال بانوان با حضور ۱۲ تیم در سه گروه برگزار می‌شود که تیم‌های اول هرگروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه C با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین همگروه است و این مسابقات به میزبانی قطر در دوحه برگزار می‌شود.

گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال

گروه B: ویتنام، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان (میزبان)

گروه C: چین تایپه، ایران، فیلیپین و فلسطین (میزبان قطر)

برنامه زمانبندی گروه C. این رقابت‌ها به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸

چین تایپه – فلسطین / ساعت ۱۷

ایران – فیلیپین / ساعت ۲۰

شنبه ۱۷ فروردین ۹۸

فلسطین – ایران / ساعت ۱۷

فیلیپین – چین تایپه / ساعت ۲۰

سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸

چین تایپه – ایران / ساعت ۱۹

فیلیپین – فلسطین / ساعت ۱۹

لازم به توضیح است، مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور تیم‌های استرالیا، کره شمالی، کره جنوبی، چین، تایلند و سه تیم صعود کننده از مرحله دوم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حسن زاده: مصاحبه‌های تنش زا تاثیرات منفی بر روی سکو‌ها خواهد داشت

استیلی:مقابل عراق چاره‌ای به جز پیروزی نداریم

واکنش رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حواشی اخیر

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر

نخستین حلقه مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر  با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای استان رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ظهر امروز آیین رونمایی از نخستین حلقه مستند روایی «معجزه مادری» در سالن اجتماعات اداره کل صدا و سیمای بوشهر برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی (ره) بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

در بخش دیگری از این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

گفتنی است، در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند، رونمایی از این مجموعه انجام و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • بدرقه نخستین گروه زائران حج عمره