Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@16:55:01 GMT

واکنش سازمان ملل به شلیک موشک به شمال تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۲۲۳

واکنش سازمان ملل به شلیک موشک به شمال تل‌آویو

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه شلیک راکت به تل‌اویو را بسیار خطرناک توصیف کرد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم،  نیکلای ملادینوف، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور صلح خاورمیانه گفت که سازمان ملل، مصر و همه طرف ها تماس های گسترده ای برای جلوگیری از تشدید تنش بین اسرائیل و نوار غزه برقرار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله راکتی به شمال تل‌آویو/ شکست مجدد سامانه گنبد آهنین

وی افزود: «حادثه شلیک موشک به سمت تل‌آویو بسیار خطرناک است و اوضاع همچنان بسیار بحرانی است و ما تا حد توان برای جلوگیری از تشدید تنش تلاش می کنیم».

رژیم صهیونیستی به بهانه شلیک یک راکت از نوار غزه به سمت شمال تل آویو تهدید کرده که واکنش سختی به این حمله راکتی نشان خواهد داد و این در حالی است که ارتش اسرائیل نوار مرزی با غزه را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملل نوار غزه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملل نوار غزه سازمان ملل نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اردن به گزارش‌ها درباره کمک نظامی این کشور به تل‌آویو

اردن بعد از گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره ادعاهای کمک این کشور به ارتش اسرائیل برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای سپاه، می‌گوید این کشور با هر چیزی که امنیتش را به خطر بیندازد، مقابله خواهد کرد.

به گزارش مشرق،دولت اردن، صبح امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که نیروها و دستگاه‌های امنیتی این کشور با هر چیزی که امنیت و تمامیت ارضی این کشور را به خطر بیندازد، مقابله خواهند کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی اردن (پترا)،‌ «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه این کشور نیز اعلام کرد تمام گام‌های لازم برای محافظت از امنیت و حاکمیت اردن اتخاذ خواهد شد.

او در ادامه گفت که تداوم تجاوزات به غزه، امنیت و ثبات منطقه و جهان را به خطر می‌اندازد و متوقف‌سازی تنش‌ها یک ضرورت است.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که برخی رسانه‌های اسرائیلی بامداد امروز خبر دادند اردن در رهگیری موشک‌ها و پهپادهای شلیک‌شده از ایران در کنار آمریکا، انگلیس و فرانسه به ارتش اسرائیل کمک کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل، صبح امروز، رسما اعلام کرد که فرانسه در رهگیری عملیات ایران به اسرائیل کمک کرده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در پاسخ به حمله اخیر رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در دمشق با ده‌ها موشک و پهپاد پایگاه‌های ارتش اسرائیل را مورد حمله قرار داد.

منابع خبری با انتشار تصاویری از اصابت موشک‌های بالستیک سپاه به پایگاه نواتیم در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • دست‌وپا زدن «کاتس» درپی ضربه کاری به مهمترین پایگاه هوایی اسرائیل
  • اسرائیل به دنبال آتش‌افروزی در سرتاسر خاورمیانه است/حمله ایران، دفاع مشروع و پاسخ به تجاوز اسرائیلی بود
  • شلیک ۱۰۰ موشک توسط حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • شلیک ۱۰۰ موشک از سوی حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی
  • واکنش اردن به گزارش‌ها درباره کمک نظامی این کشور به تل‌آویو
  • واکنش آلمان به حمله موشکی ایران به اسرئیل/ حمایت برلین از تل آویو
  • شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل
  • سپاه پاسداران؛ موشک هایپرسونیک شلیک کرد؟ /آماده باش پایگاه های شکاری ارتش /موشک های بالستیک ایران در راه رسیدن به تل آویو
  • ببینید | تصاویر زنده از شمال اسرائیل، حیفا و تل آویو پیش از رسیدن پهپادها و موشک‌های ایران
  • واکنش تل‌آویو به توقیف کشتی‌ توسط سپاه: عواقب تشدید اوضاع را متحمل خواهید شد