Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@22:29:11 GMT

توزیع 180 هزار کیلو گاز مایع در آق قلا

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۲۹۵

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی از توزیع 180 هزار کیلوگرم گاز مایع بصورت کپسول پیک نیکی در شهرستان آق قلا خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، موسوی خواه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با بیان اینکه با احتمال وقوع سیل در شمال کشور، ذخیره سازی مناسب بنزین، نفت سفید و نفت وگاز انجام شد، گفت: عرضه رایگان سوخت به کلیه وسایل امدادرسانی اعم از دستگاه های راه سازی، تراکتور و قایق ها در شهرستان های آق قلا و گمیشان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: سوخت بالگردها، هواپیماها و خودروهای امداد و نجات هم تامین شده است.  او با اشاره به آماده باش تمام مسئولان، مدیران و معاونان گفت: تمام تاسیسات برای انجام خدمات و سوخت رسانی بصورت 24 ساعته آماده هستند. موسوی خواه گفت: تمهیدات لازم برای احیاء و نگهداری تاسیسات در مناطق سیل زده اندیشیده شده و ذخیره سازی عالی در تمام تاسیسات و انبارها و مجاری در کانون خطر انجام شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سوخت رسانی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان

جهانبخش نوکانی گفت: ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان فعالیت دارند که در سال گذشته ۱۱۸ میلیون لیتر سوخت مصرف شده است.

وی افزود: ۵ میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و ۲ میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بیان کرد: خوشبختانه با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ‏ادوات کشاورزی استان انجام شده، که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏ازشبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد. ‏

نوکانی گفت: ‎ کسب رتبه‌های کشوری، قابلیت‌های کشاورزی استان در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال تامین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی یکی از رسالت‌های این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهادکشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی افزود: توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف ‏‏ (‏https://newtejaratasan.niopdc.ir‏) در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی است

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • جهیز تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • بخاری جیبی زیپو، گرمای زمستانی در جیب شما – ایران لایتر
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان