Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@19:39:35 GMT

وضعیت سد مارون بهبهان عادی است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۳۳۱

فرهاد ایزدجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: حجم مخزن سد مارون947میلیون مترمکعب است که حداقل 200 و حداکثر280 میلیون متر مکعب برای آورده آب ظرفیت باقی است و با  این حجم خالی از آب اگر سیلاب خاصی در راه نباشد قابل کنترل است.

وی افزود:  هم اکنون خروجی سد 100 متر مکعب است در حالی‌که این عدد قبلا 70 متر مکعب بوده و  پیش بینی می‌شود ورودی سد به علت بارندگی حوزه کهگیلو بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل بهره‌برداری از سو مارون عنوان کرد: از امروز به علت بارندگی بازدید از سد مارون  تعطیل شده جهت جلوگیری از حادثه ممنوع اعلام شده و خوشبختانه تاکنون حادثه‌ای در این خصوص گزارش نشده است.

وی گفت:  تمامی تیم ها و اکیپها آماده باش هستند و از سه روز پیش تخلیه آب آغاز شده که ظرفیت تخلیه آب را افزایش بدهیم   زیرا تخلیه باید با اطلاع از بارندگی میان حوزه باشد که باعث تشدید سیلاب نشده و سعی می‌کنیم برای تخلیه آب با مدیریت این کار انجام شود تا دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وضعیت بارندگی و آبگرفتگی شدید در خیابان‌های بندرعباس
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ شدت بارندگی در این استان ها
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • ذخیره چهار میلیون متر مکعب آب در بند‌های خاکی گنبدکاووس
  • فیلم/وضعیت عادی پمپ بنزین ها در شهر یاسوج
  • وضعیت عادی پمپ بنزین ها در شهر یاسوج