Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@02:10:34 GMT

سخنان ضد ایرانی رقیب نتانیاهو در نشست آیپک

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۳۴۰

سخنان ضد ایرانی رقیب نتانیاهو در نشست آیپک

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، وی که در نشست سالانه کمیته روابط عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی (آیپک) سخن می گفت، در ادامه ادعاهای بی اساس خود گفت: از این تریبون به نظام ایران می گویم، به شما اجازه نخواهیم داد که خود را در سوریه تثبیت کنید و به سلاح هسته ای دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام صهیونیستی افزود: تحت نظارت من، شما به قدرتی منطقه ای تبدیل نخواهید شد و من در استفاده از زور در شرایط و زمان لازم، تردید به خود راه نخواهم داد.
گانتز همچنین با اشاره به دیدگاه خود در مورد چشم انداز صلح با فلسطینی ها، مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی همواره امنیت در کرانه باختری را تحت کنترل دارد.


وی با اعلام اینکه بیت المقدس، پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد ماند، افزود: مسئولیت تامین امنیت سرزمین اسرائیل، در دستان نیروهای اسرائیلی خواهد بود.
گانتز در میان تلاش های نتانیاهو برای برقراری ارتباط با اعراب خلیج فارس به منظور مقابله با ایران، درخصوص مذاکره با جهان عرب، اعلام آمادگی کرد.


آیپک یکی از بزرگترین گروه های لابی واشنگتن - تل آویو در آمریکا است. این گروه لابی با بیش از 100 هزار عضو هر ساله میلیون‌ها دلار خرج سرمایه‌گذاری برای نفوذ در سیاست‌های دولتی و قانونگذاری آمریکا به نفع صهیونیست ها می‌کند.


در همین حال، دهها تن از حامیان حقوق فلسطینی ها دراعتراض به نژادپرستی و مخالفت با آیپک، در محل برگزاری نشست سالانه این گروه در واشنگتن تظاهرات کردند.
 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خبرگزاری فرانسه آیپک نتانیاهو رقیب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند

وب سایت پولیتیکو به نقل از اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی نوشت که به رهبران سیاسی آمریکا توصیه می‌کند در سیاست داخلی تل آویو مداخله نکنند.

هرتزوگ همچنین خطاب به چاک شومر، رهبر اکثریت سنای آمریکا گفت که باید از سیاست داخلی رژیم صهیونیستی نیز دوری کند.

 شومر اخیرا انتقادات شدیدی را از رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر آن وارد کرد و خواستار سازماندهی انتخابات جدید در این رژیم شد.

شومر در مصاحبه با نشریه نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال ۲۰۲۶ از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار کرد: نگرانی من این است که (رژیم) اسرائیل تحت رهبری او به دولتی مطرود در دنیا و حتی آمریکا تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روایت قهر و آشتی «بایدن» و «بی‌بی»؛ یک قاتل در دو بدن!
  • چگونه رژیم صهیونیستی شکل گرفت؟ | در ارتش به یک هیولا تبدیل شدم
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • هرتزوگ: آمریکا در سیاست داخلی ما دخالت نکند
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود
  • هدف نتانیاهو از حمله به رفح چیست؟
  • بازی اختاپوس، بازی مرکب با هدف حذف بازنده
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟