Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@09:11:50 GMT

30 روستای بخش مرکزی بروجرد درگیر آبگرفتگی و سیلاب هستند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۳۵۹

30 روستای بخش مرکزی بروجرد درگیر آبگرفتگی و سیلاب هستند

بخشدار مرکزی بروجرد گفت: 30 روستای بخش مرکزی بروجرد درگیر آبگرفتگی و سیلاب هستند اما مشکل جدی وجود ندارد و تلاش برای رفع مشکلات ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه گودرزی در گفت و گو باسفیر افلاک  اظهار داشت: در حال حاضر راه ارتباطی همه روستاهای بروجرد باز است و مشکل جدی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: 30 روستای بخش مرکزی درگیر آبگرفتگی و سیلاب هستند و به دلیل این که همه روان آبها از روستاهای پایین دست می گذرد، حجم آبها و بارشها در این روستاها بیشتر شده و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

به گفته وی بیشترین مشکلات آبگرفتگی مربوط به روستای رحیم آباد، شیروان و گنجینه بود که با تلاش نیروهای امداد و با استفاده از امکانات ارتش بخش زیادی از مشکلات در این روستاها برطرف شده است.

گودرزی تصریح کرد: با توجه به این که طی چند ساعت گذشته بارشها در بروجرد متوقف شده، شرایط برای رفع مشکلات در روستاها ایجاد شده و همه تلاشها برای رفع مشکل در روستاها ادامه دارد.

در ادامه مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد گفت: در حال حاضر بیشترین مشکل مربوط به جاده بروجرد- خرم آباد و شهرک صنعتی است که هم اکنون بیشترین حجم ترافیکی در این مناطق وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به حجم بالای بارشها و سیلابی شدن در این مناطق از ماشین آلات ارتش برای رفع مشکلات استفاده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • آبگرفتگی و سیلاب در خیابان‌های یزد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر مربع از بلوچستان را درگیر کرد
  • سیل اخیر ۳۲۰ کیلومتر را درگیر کرد
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • حضور مجدد استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان