Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@13:28:25 GMT

آبگرفتگی 15 روستای سلسله/ خسارت سیل به جاده ها

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۳۷۳

آبگرفتگی 15 روستای سلسله/ خسارت سیل به جاده ها

رئیس جمعیت هلال احمر سلسله گفت: عملیات امدادرسانی به ۱۵ روستای خسارت دیده شهرستان سلسله در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ملکی رئیس اداره راهداری سلسله در گفت و گو با  سفیر افلاک، با بیان این که متاسفانه سیلاب وارد منازل مسکونی در روستاهای محمدعلی آباد، فیض آباد، چاله میرزایی و باباخانی شد که عملیات امدادرسانی برای اهالی این روستاها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله با بیان این که در اثر سیلاب جاده های روستایی و پل های روستاهای فیض آباد، محمدعلی آباد، چاله میرزایی، باباخانی، کرم الهی، چهارتخته، امیر، دکاموند، منصورآباد، شاهیله، چم شاهی، چال سوز، چم گرگعلی، چم قبرستان و سرینجه دچار خسارت شده اند.

 

به گفته وی در مسیرهای اصلی شهرستان، مشکلی وجود ندارد اما بیشترین حجم خسارتها به روستاهای چال سوز، چم گرگعلی، چم قبرستان و سرینجه از دهستان قلایی وارد شده است.

 

در همین رابطه رئیس جمعیت هلال احمر  سلسله با بیان این که عملیات امدادرسانی به  ۱۵ روستای خسارت دیده شهرستان سلسله در حال انجام است،گفت: منازل مسکونی این روستاها دچار آبگرفتگی شده اند که توسط نیروهای امدادی عملیات تخلیه در حال انجام است.

 

براساس این گزارش جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان سلسله به ریاست معاون برنامه ریزی و امور عمرانی در محل فرمانداری شهرستان با هدف تقسیم کار بین دستگاه های اجرایی بمنظور ارزیابی خسارات وارده و ارائه راهکارهای بهینه جهت استفاده از تجهیزات مناسب امدادی مورد نیاز به مناطق آسیب دیده در کمترین زمان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌

مدیر برق شهرستان قشم گفت: در نتیجه بارندگی‌های روزهای اخیر ۱۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های برق این شهرستان وارد شد. - اخبار استانها -

اسماعیل سالفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، اظهار داشت: در بارندگی اخیر بیش از پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف ، تاسیسات و تجهیزات توزیع برق در قشم آسیب دید.

وی با بیان اینکه در این بارندگی تلاش بسیاری از سوی نیروهای عملیاتی برای رفع هر چه سریع‌تر خاموشی‌ها در برخی مناطق قشم انجام شد، افزود: بخش عمده قطعی در قشم مربوط به مناطق روستایی بود که ناشی از آسیب شدید باران به تیرهای برق و تجهیزات توزیع بود.

مدیر توزیع برق شهرستان قشم خاطرنشان کرد: در بارندگی اخیر در این شهرستان 120 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های توزیع انرژی برق در این جزیره وارد شد.

سالفی شمار مشترکان برق این شرکت را 85 هزار مشترک اعلام کرد و بیان داشت: سرانه مصرف برق در قشم به ازای هر مشترک 16 هزار کیلووات ساعت می‌باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های در دست انجام در جهت بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در جزیره قشم، گفت: وسعت بالای این جزیره و گستردگی شبکه‌های توزیع، بارندگی‌های شدید، طوفان و دیگر حوادث طبیعی از قبیل تندباد موجب خسارت به شبکه‌های توزیع در طول زمان می‌شوند که ما همه تلاش خود را برای نوسازی این شبکه‌ها انجام می‌دهیم.

مدیر توزیع برق شهرستان قشم تصریح کرد: کارکنان شرکت توزیع برق قشم در بازه‌های زمانی مشخص از شبکه‌های توزیع بازدید کرده و در صورت نیاز آنها را در برنامه ترمیم و اصلاح قرار می‌دهند که این عملیات در سریعترین زمان ممکن و توسط مهندسان و تکنسین‌های متخصص انجام می‌شود.

سالفی با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر افزایش دما در روزهای آینده و با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق به منظور پیشگیری از هرگونه خاموشی، گفت: ساعت‌های 11 تا 17 زمان اوج مصرف برق است و از این رو همواره به مشترکان توصیه شده تا استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، ماشین لباسشویی، دور تند کولرهای آبی و کولرهای گاز را به قبل و یا بعد از این ساعت‌ها موکول کنند.

وی تصریح کرد: برای استفاده از وسایل سرمایشی مانند کولرهای گازی و اسپیلت‌ها نیز تنظیم دمای آسایش یعنی 24 درجه و سرویس به‌موقع آنها می‌تواند در کاهش مصرف برق این دستگاه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آبگرفتگی در شهرستانهای شمالی اصفهان/بارش ها تا چهارشنبه ادامه دارد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در الشتر
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان