Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@05:22:25 GMT

کشف یک خودروی مسرقه در محور فیروز آباد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۴۰۸

کشف یک خودروی مسرقه در محور فیروز آباد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم عبدالخالق خیل تاش جانشین فرماندهی انتظامی قیروکارزین بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور فیروزآباد به سمت قیروکارزین، بلافاصله ماموران پاسگاه ریکان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در بررسی اولیه مشاهده کردند یک دستگاه وانت نیسان در محور مذکور واژگون و راننده از صحنه متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سارق متواری ادامه دارد، افزود: با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل مشخص شد خودروی وانت نیسان، سابقه سرقت از شهرستان شیراز را دارد که برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/ت

کشف یک دستگاه خودرو مسروقه در محور فیروز آباد به قیر و کارزین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی میلیاردی در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه سواری نیسان XTRAIL مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد شماره بدنه درج شده با مشخصات درج شده وسیله نقلیه در سندمطابقت ندارد و خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان اقتصادی، ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس در شرق تهران
  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب؛ برخورد با هرگونه رفتار اشتباه احتمالی ماموران