Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کازرون با ابراز اینکه ما امیدواریم گام دوم انقلاب، گام ظهور امام زمان«عج» باشد، گفت: این بیانیه به اعتقاد بنده آمادگی دنیای اسلام برای امر ظهور به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه شهر کارزون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب،گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی رشد بینش سیاسی و بصیرت مردم بوده است که به نظر من در هیچ کجای دنیا نظیر آن را نمی‌توان پیدا کرد، با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که ایشان نگاه ویژه‌ای به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند که مردم با توجه به مشکلات اقتصادی، اما حضور فعالی داشتند این در حالی است که هیچ کشوری بعد از ۴۰ سال این چنین مردم آن به صورت پرشور در صحنه حاضر نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور امسال مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن بنابر گفته‌های متخصصین بین ۲۰ تا ۵۰ درصد در برخی استان‌ها رشد داشته است و این نشانه همان بصیرت و رشد فکری و سیاسی است که انقلاب اسلامی به مردم ایران داده است و مردم به برکت انقلاب، مقام معظم رهبری و ولایت به این بلوغ فکری رسیده‌اند که گلایه‌های خودشان را در جای خودش مطرح کنند، ولی  جایی که دشمن حضور دارد آن گلایه‌ها را کنار می‌گذارند و مقابل دشمن می‌ایستند و مقاومت می‌کنند.


امام جمعه کازرون با ابراز اینکه امیدواریم گام دوم انقلاب، گام ظهور امام زمان«عج» باشد، تصریح کرد: این بیانیه به اعتقاد بنده آمادگی دنیای اسلام برای امر ظهور به شمار می‌رود، ضمن اینکه از ابتدای انقلاب امام خمینی (ره) تأکید داشتند که این انقلاب مقدمه ظهور منجی عالم بشریت است البته ما برای ظهور زمان تعیین نمی‌کنیم، اما این امید را داریم که انشاءالله در این چهل ساله دوم انقلاب ظهور هم محقق شود.

وی در پاسخ به این پرسش که مدیریت جهادی در بین مسئولین تا چه اندازه دیده می‌شود، بیان کرد: من باید متأسفانه بگویم که مدیریت جهادی در بین مسئولین ضعیف است؛ تعلقات دنیوی، تعلقات حزبی، جناحی و برخی وابستگی‌های به مظاهر مادی و تشریفات باعث شده که تعلقات به روحیه جهادی تا اندازه‌ای در بین برخی مسئولین کمرنگ شود و اگر این روحیه می‌بود، ما امروزه این حجم از مشکلات را نباید می‌داشتیم یعنی اگر مردم احساس کنند که مسئولین با روحیه جهادی تلاش می‌کنند، این مشکلات را هم تحمل می‌کنند، اما آن چیزی که وجود دارد این است که آن‌ها این اندازه تلاش را در بین مسئولین نمی‌بینند.

خرسند درباره تغییر ائمه جمعه و گرایش به جوان گرایی، گفت: انسان دچار پیری می‌شود البته جوان گرایی با توجه به مقام معظم رهبری به معنای پیری زدایی نیست که ما بیاییم شخصیت‌های ارزشمند را کنار بگذاریم، ولی به طبع باید در این حوزه هم زمینه را برای جوانان گشود، روحانیون و فضلایی که امروز در حوزه‌های علمیه با روحیه انقلابی تربیت شده‌اند، بتوانند در منصب امامت جمعه هم حضور داشته باشند و من یادم هست مرحوم حائری شیرازی امام جمعه شیراز بودند، ایشان از امامت جمعه استعفا دادند و ما خدمت ایشان رسیدیم و علت استعفای ایشان را جویا شدیم که ایشان گفتند من در کار کردن همانند جوان هستم و انگیزه کافی را دارم.

امام جمعه کازرون تاکید کرد: این سنت باید جا بیفتد که وقتی انسان هنوز انگیزه‌ای برای کار کردن  دارد،بایستی  فرصت را برای دیگران فراهم کند و استعفای اخیر ائمه جمعه هم  با رضایت قلبی خودشان بوده است و امیدواریم که این تریبون بتواند از یک جذابیت بیشتری برای نسل جوان امروز برخوردار باشد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب امام جمعه کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند