Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان  پرویز فتاح رییس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در بازدید از وضعیت مناطق سیل‌زده در استان گلستان و شهرستان آق قلا گفت: بیش از ۲ هزارخانوارتحت حمایت خسارت جدی دیدند ودرمرحله اول یک میلیاردتومان تخصیص یافته است.

وی با حضور در میان خانواده‌های مددجویان تحت حمایت، از اختصاص کمک بلاعوض امداد به این خانواده‌ها خبر داد و گفت:: مبلغ ۱ میلیون تومان به صورت بلاعوض به تمامی خانواده‌های مددجویان آسیب‌دیده در سیل استان‌های شمالی اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته امداد پرداخت وام مددجویان را از دیگر خدمات امداد به مددجویان سیل‌زده اعلام کردو گفت: وام قرض‌الحسنه ضروری ۵ میلیون تومانی به تمامی مددجویان آسیب‌دیده از سیل در شمال کشور اختصاص می‌یابد.

فتاح به برنامه‌های این نهاد برای حمایت از اشتغال خانواده‌های آسیب‌دیده اشاره کردو گفت: تمامی مددجویان سیل‌زده در استان‌های شمالی، از وام‌های جدید ۲۰ میلیون تومانی اشتغال برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد از تسریع در توزیع سبد کالا میان مددجویان سیل‌زده خبر داد و گفت: از محل کمک‌های امداد و مردم نیکوکار، برای تمامی مددجویان آسیب‌دیده از سیل، مسکن مقاوم ساخته می‌شود.

وی گفت: منازل مددجویان کمیته امداد همه ساله تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرد و پوشش بیمه حوادث منازل مسکونی مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان و منازل روستایی ۲۵میلیون تومان است.

وی افزود: همچنین بیمه اثاثیه منزل مددجویان شهری وروستایی ۱۵ میلیون تومان است که با توجه به این امر، خسارات وارده از سیل به طور کامل جبران خواهد شد.

وی در بازدید از این مناطق در سیلاب دچار جراحت جزیی می‌شود که اکنون حال وی مساعد است.

هموطنان عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و شماره حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملی، در بازسازی منازل تخریب شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای پیام /گ   صحبتهای رییس کمیته امداد امام خمینی در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی