Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا بعد از دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، فرمانی اجرایی را امضا کرد و بر اساس آن رسما حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را به رسمیت شناخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس‌جمهور آمریکا بعد از دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید، فرمانی اجرایی را امضا کرد و بر اساس آن رسما حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان سوریه را به رسمیت شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم در اظهاراتی خطاب به ترامپ گفت: گفت: «تصمیم شما برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر جولان، تصمیمی تاریخی است».


«دونالد ترامپ» در حالی رسما حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اشغالی را شناسایی کرده که طبق مفاد قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای امنیت، این منطقه، «منطقه اشغال شده سوریه» است.


رژیم صهیونیستی در جنگ سال 1967 علیه چند کشور عربی، این بلندی‌های استراتژیک را اشغال کرد و از آن زمان همچنان به اشغالگری در این منطقه ادامه داده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند

از خبرگزاری فلسطینی سما، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در این حمله موشکی به شهرک عرب المعرامشه در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی، چهار نظامی این رژیم به همراه دو صهیونیست زخمی شدند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سامانه پدافندی گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی نتوانسته جلوی اصابت این موشک‌ها را بگیرد.

حزب‌الله نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: این حمله توسط موشک‌های هدایت شده و پهپاد‌های مسلح انجام شد و طی آن مقر فرماندهی محرمانه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله ترکیبی منجر به تخریب بخشی از این موضع نظامی و کشته و مجروح شدن نظامیان دشمن شد.

حزب الله لبنان از صبح امروز مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات خود قرار داده است.

در مهمترین حمله موشکی، حزب الله امروز بار دیگر پایگاه هوایی راهبردی میرون را هدف قرار داد که به گفته این رسانه‌های صهیونیستی، صدای انفجار در داخل پایگاه به گوش رسیده است.

حزب الله لبنان همزمان با حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) در راستای حمایت از مقاومت و مردم فلسطین وارد نبرد با اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست