Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@11:07:40 GMT

نوبخت عازم شیراز شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۵۷۵

نوبخت عازم شیراز شد

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به نمایندگی از رییس جمهوری عازم شیراز شد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور دلجویی از حادثه دیدگان حادثه تلخ سیل امروز ، بررسی خسارات مناطق سیل زده و ارائه راههای جبران آن در جلسه چهارشنبه هیات دولت و تصویب نهایی آنها، به نمایندگی از رییس جمهوری عازم شیراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری صبح امروز دوشنبه وزارتخانه ها، سازمان برنامه و بودجه و دستگاههای مسوول را موظف کرد تا با تشکیل یک کارگروه، ضمن هماهنگی بیشتر، تلاش های خود را برای حل کامل بحران و ارزیابی خسارت های وارده مضاعف کرده و پیشنهادات عملیاتی خود را ظرف امروز و فردا و برای طرح در جلسه چهارشنبه هیات دولت ارائه کنند.
وقوع سیل روز دوشنبه در شهر شیراز موجب جانباختن 17 تن از هموطنان شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیراز نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی در تخصیص ارز به دارو در سال گذشته اشکالاتی داشت، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی متذکر شد: آخرین جلسه مجلس در این مورد در ۱۹ دی ماه سال گذشته برگزار شد که فرصت دو ماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد. همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و تقریباً پرداختی از بیمه و بیمار به صورت برابر است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: همچنین سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی هم طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که باید این موارد رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، بنده نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای با مسؤولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسؤولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • قالیباف: بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • رییس صدا و سیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • رئیس جمهور صبح چهارشنبه عازم سریلانکا خواهد شد
  • تاج: باشگاه‌ها توان پرداخت همین سقف بودجه را هم ندارند، اما می‌گویند آزاد بگذارید