Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@15:00:30 GMT

حضور متفاوت یک مدیر عالی رتبه در مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۷۶۸

حضور متفاوت یک مدیر عالی رتبه در مناطق سیل زده

به گزارش جهان نيوز، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که تا کنون نهاد تحت امرش بیشترین کمک ها را به سیل زدگان‌ نموده با حضوری عملیاتی و غیر تشریفاتی در مناطق سیل زده حضور یافت .

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه سفر به مناطق سیل‌زده استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار هزار رأس دام سبک به ۴۰۰۰ خانواده روستایی سیل زده اهدا خواهد کرد و علاوه بر این ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، چهار هزار سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، فرش و لوازم ضروری زندگی به خانواده‌هایی که در سیل اخیر منازلشان آسیب‌دیده اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین مقرر شد بنیاد برکت از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز ۳۰۰۰ شغل برای ساکنین مناطق گرفتار سیل ایجاد کند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روز اول سیل از طریق ۲۲ گروه جهادی وابسته به این ستاد به مردم استان گلستان خدمت‌رسانی کرده است و نزدیک به ۱۰۰ هزار وعده غذای گرم بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع کرده است. علاوه بر این تاکنون مرکز فوریت‌های امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کمک‌های خود را در قالب کالاهایی نظیر کنسرو، پتو، آب‌معدنی، دارو و … در بین مردم توزیع کرده و کاروان‌های سلامت احسان بنیاد اجتماعی احسان نیز با حضور در مناطق سیل زده در حال ارائه خدمات درمانی به مردم می‌باشند و خدمات درمانی را برای ۱۰ هزار نفر ارائه خواهند کرد.

در این سفر مهرداد بذرپاش، سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت، امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان و محمد ودود حیدری مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام؛ محمد مخبر را همراهی می‌کردند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان

دریافت 16 MB

موافقت‌نامه‌های همکاری امنیتی، معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری، همکاری در زمینهٔ دامپزشکی و بهداشت دامی، یادداشت‌های تفاهم همکاری مشترک در زمینهٔ ایجاد مناطق آزاد یا مناطق ویژهٔ اقتصادی، همکاری بین وزارت کار ایران و وزارت پاکستانی‌های خارج از این کشور، تبادل فیلم و همکاری سینمایی، تفاهم شناسایی متقابل استاندارد و همکاری مشترک حقوقی با حضور هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان امضا شد.

دیگر خبرها

  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • افزایش ۲۰ درصدی تولید محصولات زراعی دیم در لرستان
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان