Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@22:46:22 GMT

یگان‌های ارتش در دروازه قرآن شیراز مستقر شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۷۹۱

یگان‌های ارتش در دروازه قرآن شیراز مستقر شدند

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش آخرین اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناگهانی سیل شیراز را تشریح کرد.

وی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به همه فرماندهان ارشد نیروی زمینی در کل کشور اعلام کردیم که آمادگی مقابله با سیل و نیازمندی های شورای تامین استان و ستاد کل بحران کشور را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: فرمانده ارشد ارتش در فارس بر همین اساس همه کارکنان را احضار کرده و به همه آنها اعلام آماده باش برای حوادث طبیعی را داده است.

امیر نعمتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نزدیکترین پادگان به دروازه قرآن شیراز، پادگان نیروی زمینی ارتش بوده بلافاصله یگان‌های علوم و فنون مرکز پیاده و زرهی، تیپ ۳۷ زرهی، بیمارستان ۵۷۶ و پشتیبانی منطقه فارس بعد از وقوع سیل در دروازه قرآن حاضر شده است.

وی اضافه کرد: پادگان‌نیروی زمینی شیراز با کلیه امکانات از قبیل جرثقیل، آمبولانس، بیل مکانیکی و کفی، کلیه خودروهای سانحه دیده را جا به جا کردند و مصدومین را تخلیه و خودروها را به پارکینگ استانداری منتقل کردند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کلیه پادگان های نیروی زمینی ارتش در استان فارس آمادگی اسکان اضطراری میهمانان و مردم شیراز را دارد، گفت: من خودم از یگان‌ها بازدید کردم و این آمادگی را بررسی کردم.

امیر نعمتی تاکید کرد: با توجه به درخواست ستاد بحران کشور تعداد زیادی نفربر دو زیست در مناطق مختلف کشور آماده هستند و بارگیری شدند تا در صورت نیاز اعزام شوند.

وی در پایان گفت: به همه هموطنانمان که بستگان خود را در سیل شیراز از دست داده‌اند تسلیت می گوییم و اعلام آمادگی خود را برای اعزام تجهیزات و نیروی انسانی اعلام می کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش

یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش رژه برگزار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس؛ همزمان با مراسم رژه یگان‌های پیاده و محمول ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای میهن اسلامیمان، به مناسبت فرارسیدن 29 فروردین ماه، یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه دریایی در آبهای خلیج همیشه فارس و در تنگه هرمز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی را به رخ کشیدند. 

همچنین در مراسم رژه امروز بندرعباس، واحدهایی از یگان‌های موشگی ذوالفقار، سامانه‌های موشکی و راداری ولایت، جنگال، یگان‌های تیپ مسلم، زیردریایی های مرطوب السابعات، سامانه‌های پهپاد بر و نیز واحدهایی از تیپ امام حسین (ع) ارتش در ساحل خلیج فارس، مقابل جایگاه و کلام الله مجید رژه رفتند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • رژه یگان‌های نمونه زیرسطحی، سطحی و پروازی ارتش
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد