Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در آستانه برگزاری دربی پایتخت اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این اطلاعیه با اشاره به نزدیک شدن دربی پایتخت و مشاهده برخی اظهارات غیرمسئولانه در این باره آمده است:

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید و تصریح بر ضرورت انجام این دیدار در آرامش کامل و برگزاری فوتبال پاک، اعلام میدارد کلیه رفتار‌ها و مصاحبه‌هایی که به نحوی از انحاء باعث تشویش اذهان عمومی شده و عوامل برگزاری بازی را زیر سوال می‌برد، رصد کرده و در اسرع وقت برخورد قانونی خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس این کمیته با اعزام نمایندگان ویژه در روز بازی موارد احتمالی را به شکل ویژه بررسی خواهد کرد.

ضمن اینکه لازم است مسئولان و کانون‌های هواداری دو باشگاه در راه ایجاد نظم و برپایی به دور از تنش و حاشیه این مسابقه تدابیر لازم را بی اندیشند و طبعا در حوزه وظایف خود مسئول هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دربی پایتخت فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد

مدیرباشگاه سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد.

طرفداری | کمیته اخلاق از حضور فتاحی در این کمیته خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره¬ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • مدیر سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد