Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا - «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله روز دوشنبه طی سخنانی به مناسبت چهارمین سالروز تجاوز ائتلاف سعودی - آمریکایی به یمن و مقاومت مردم این کشور در برابر متجاوزان گفت: به نیروهای متجاوز هشدار می دهیم در صورت افزایش درگیری در الحدیده، پاسخ تا عمق این کشورها خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: ما متجاوز نیستیم و نمی خواهیم به هیچ کشور عربی حمله کنیم و مشکلشان با ما تنها مخالفت ما با تبعیت از آن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سال پنجم تجاوز علیه یمن سال توسعه توانایی های نظامی است و ما فناوری های مهمی در سطح نظامی داریم که عربستان و امارات متحده عربی در اختیار ندارند.
الحوثی اضافه کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی عوامل پشت پرده جنگ علیه یمن هستند.
وی افزود: جنگی که ائتلاف سعودی علیه یمن آغاز کرده با حمایت های آمریکا و اسرائیل ادامه دارد.
'حمایت سیاسی آمریکا از ائتلاف سعودی و تایید آن از سوی اسرائیل مشروعیتی به متجاوزان علیه یمن نمی بخشد.'
الحوثی با اشاره به اینکه چهار سال از جنایت علیه زنان و کودکان یمنی گذشته است، گفت: آمار تلفات جنگ یمن نشان از وحشی بودن متجاوزان است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه دشمن از قدرت و پوشش سیاسی بین المللی برخوردار است؛ اما به خاطر مقاومت مردم شکست خورده است.
رهبر انصارالله گفت: مردم ما از اراده پولادین و نیرومندی برخوردار هستند و پایداری ما خسارت های انسانی، مادی و اقتصادی سنگینی به دشمن وارد کرده است.
الحوثی افزود: آمریکا خطری برای حقوق ملت ها محسوب می شود و نمی تواند که در موضع حق باشد.
رهبر انصارالله در ادامه گفت: معیار مشروعیت هر نظامی از نگاه آمریکا تنها تبعیت از این کشور است.
الحوثی اضافه کرد: آمریکا تلاش می کند تا مقدسات امت اسلامی در فلسطین را مصادره کند و حق بازگشت آوارگان فلسطینی را از بین ببرد. چگونه این کشور می تواند حامی حق باشد.
رهبر انصارالله همچنین گفت: جولان بخشی از سوریه است و ترامپ می آید و آن را به صهیونیست ها می بخشد گویی که ملک پدرش است.
وی با انتقاد از نقش منفعل اتحادیه عرب در خصوص مساله فلسطین و تحولات منطقه، گفت: نقش اتحادیه عرب در حمایت از مردم فلسطین و مقابله با نیروهای تکفیری در همه منطقه چیست.
عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و باکمک و چراغ سبز آمریکا،حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.
شبک**9365**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عبدالملك الحوثي يمن انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد

انصارالله یمن تاکید کرد: توحش آمریکایی با اجرای رژیم اسرائیل علیه غزه، شکست خواهد خورد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن و رئیس هئیت مذاکره کننده این کشور گفت که «200 روز از جنایت مستمر رژیم اسرائیل در حق اهالی نوار غزه می‌گذرد؛ جنایتی که با حمایت بی‌حدوحصر و بدون محدودیت از سوی آمریکا، دامن همه چیز را در غزه گرفته است.

عبدالسلام ادامه داد: «این توحش آمریکایی که صهیونیست‌ها علیه نوار غزه مرتکب می‌شوند، سرنوشتی جز شکست نخواهد داشت و نمی‌تواند ادامه داشته باشد.»

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله چند روز قبل در سخنانی اظهار داشت که طی دو هفته گذشته، 14 عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم. در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام طرف‌هایی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تاثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

وی تاکید کرد که به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوییم که هیچ کس قادر به توقف عملیات‌های ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود. تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر 2023، وارد دویستمین روز خود شده است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه که جدیدترین مورد آن کشف گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر واقع در خان یونس است اعلام کرد که برای هفتمین ماه متوالی جنایات نسل‌کشی دشمن صهیونیستی در نوار غزه ادامه دارد و آخرین مورد آن جنایت وحشیانه‌ای است که در بیمارستان ناصر در خان یونس مرتکب .

دفتر سیاسی انصارالله افزود که این جنایات و قتل عام‌هایی که رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری انجام می‌دهد بیانگر حجم کینه توزی و وحشی گری صهیونیست‌هاست.

انصارالله در ادامه تصریح کرد که اگر حمایت‌های آمریکا و غرب و سکوت شرم آور کشورهای عربی و نیز ناتوانی جامعه بین المللی نبود این حجم از جنایت اشغالگران علیه ملت فلسطین را شاهد نبودیم.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما خواستار اقدام فوری جهانی جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه هستیم و بر ادامه موضع ملت یمن در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و قهرمان آن در غزه تاکید داریم.

هنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • انصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • کنعانی: پاسخ ایران به اقدام صهیونیست‌ها حرفه‌ای بود/ به هرگونه اقدام متجاوزانه پاسخی قاطع می‌دهیم