Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:07:48 GMT

جاده خلخال - اسالم باز است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۸۷۶

جاده خلخال - اسالم باز است

اردبیل - ایرنا- فرماندار خلخال گفت که اخبار انتشار یافته در فضای مجازی در باره بسته بودن جاده خلخال - اسالم درست نبوده و این جاده همچنان باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

فریدون بابایی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش راهداران این شهرستان جاده خلخال - اسالم با وجود بارش برف امروز باز بوده و هم اکنون نیز رفت و آمد در آن جریان دارد اما به رانندگان توصیه می شود که در گذر از این جاده زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز گفت: تمامی جاده های استان با تلاش راهداران باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
علی رحمتی افزود: در گردنه های صایین و سرچم - میانه در حوزه راهداری آذربایجان شرقی ترددخودروها بر اثر برف و کولاک به کندی انجام می گیرد.
استان اردبیل از بامداد دوشنبه شاهد بارش برف و باران بوده و در اغلب جاده های کوهستانی استان هم اکنون بارش برف گزارش شده است.
7119/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي برف جاده خلخال اسالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد: مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران