Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:37:56 GMT

اعتصاب حمل و نقل هوایی منجر به حذف 95 پرواز در ایتالیا شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۸۸۱

اعتصاب حمل و نقل هوایی منجر به حذف 95 پرواز در ایتالیا شد

رم - ایرنا - اعتصاب سراسری حمل و نقل هوایی در ایتالیا، منجر به حذف 95 پرواز و سرگردانی مسافران در فرودگاه های این کشور شد.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا از خبرگزاری رسمی ایتالیا (انسا)، در پی فراخوان اتحادیه های کاری ' Filt Cgil', 'Fit Cisl', 'Uiltrasporti' و 'Ugl Trasporto Aereo' خلبانان، خدمه پرواز، تکنسین های تعمیر و نگهداری و خدمه زمینی شرکت های هواپیمایی و کارکنان کترینگ و اداره فرودگاهی امروز از ساعت 10 صبح به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) به مدت چهار ساعت دست از کار کشیدند که منجر به حذف 95 پرواز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معترضان همچنین در طول اعتصاب خود در مقابل وزارت زیربنایی و حمل و نقل ایتالیا در رم، تجمع اعتراضی برگزار کرده و خواستار بهبود شرایط کاری و مقررات در این بخش شدند.
علاوه بر این، اتحادیه های کاری 'Filt-Cgil', 'Uiltrasporti' و 'Ugl' فراخوان یک اعتصاب دیگر 24 ساعته برای خدمه پرواز شرکت 'ایر ایتالی' کردند که منجر به حذف 50 پرواز دیگر در فرودگاه های شهر میلان بویژه در فرودگاه لیناته شد.
شبک**اروپام**461**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اعتصاب حمل و نقل هوايي ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  برای اطلاع از تأخیر‌ها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد