Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انصارالله در سخنانی به مناسبت چهارمین سالروز مقاومت مردم یمن در برابر جنگ ائتلاف سعودی گفت که آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پشت سناریوی این جنگ قرار دارند و عربستان و امارات ابزار‌های اجرایی آن هستند.  به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله روز دوشنبه به مناسبت چهارمین سالروز مقاومت ملت یمن در برابر جنگ ائتلاف سعودی و حملات متجاوزان سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر انصارالله در ابتدای سخنرانی خود از مقاومت و پایداری نیرو‌های یمنی و ملت این کشور تمجید کرد و گفت که «چهار سال از جنات‌ها، ظلم و قتل زنان و کودکان یمنی می‌گذرد».

سید عبدالملک الحوثی گفت:: جنگی که ائتلاف سعودی علیه یمن از چهار سال پیش آغاز کرده، با حمایت‌های آمریکا و اسرائیل ادامه دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: متجاوزان چهار سال است که مهمترین کشور منطقه را با بهترین ملت آن هدف قرار داده‌اند تا بتوانند این ملت را از هم دور کنند.

رهبر جنبش انصارالله تصریح کرد: آمار تلفات مربوط به جنگ یمن طی چهار سال گذشته، نشان دهنده وحشی بودن متجاوزان و دشمنان ما است.

سید عبدالملک الحوثی افزود: مقاومت، مهمترین درسی است که طی چهار سال اخیر جنگ علیه یمن به دشمنان ما داده شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی پشت سناریوی جنگ یمن قرار دارند، گفت: عربستان و امارات ابزار‌های اجرایی این سناریو هستند.

الحوثی با بیان اینکه متجاوزان در طول جنگ علیه یمن از همه خط قرمز‌ها عبور و همه قوانین را نقض کردند، افزود: دشمن آمده تا مردم یمن را از هم دور و آن‌ها را خوار و ثروت‌های کشور را سرقت کند.

سید عبدالملک الحوثی خاطر نشان که تصمیم ملت یمن در خصوص مقاومت در برابر دشمن، یک تصمیم حکیمانه و درست است. تصمیم ملت یمن به مقاومت و پایدار بر اساس مسئولیت دینی گرفته شده است.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهاراتش به اظهارات اخیر ترامپ درباره جولان اشغالی اشاره کرد و گفت: بدیهی است که جولان جزو لاینفک سوریه است.

وی در مورد درخواست ترامپ از کشور‌های جهان برای مشروعیت‌بخشی به اشغال‌گری و هدیه دادن جولان به رژیم صهیونیستی گفت: ترامپ جولان را به اسرائیلی‌ها بخشید، گویا این منطقه ملک و ارث پدری رئیس‌جمهور آمریکا است.

وی با بیان اینکه حمایت سیاسی رژیم صهیونیستی و آمریکا از متجاوزان به تجاوزات آن‌ها مشروعیت و جنبه قانونی نمی‌بخشد، افزود: آیا اشغال‌گری جزیره سقطری، استان المهره و دیگر مناطقی که نیرو‌های ارتش یمن و انصارالله در آن حضور ندارند، مشروعیت دارد؟

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد که آمریکا خطری برای حقوق ملت‌ها است و نمی‌تواند در موضع حق باشد. آمریکا تلاش می‌کند تا مقدسات امت فلسطین را مصادره و حق بازگشت فلسطینیان را از بین ببرد، پس چگونه می‌تواند حافظ حق و حقوق ملت‌ها باشد؟

رهبر جنبش انصارالله یمن ادامه داد:آمریکا شر و خطر برای همه جهان است و مقاومت ما در برابر دشمنان، کاملا اخلاقی و درست است.

الحوثی با تاکید بر اینکه هیچ کس انتظار برداشتن قدم خیر از اتحادیه عرب ندارد، گفت که نقش این اتحادیه در یاری رساندن ملت فلسطین و مقابله با جریان‌های تکفیری در منطقه چیست؟

رهبر جنبش انصارالله یمن ادامه داد:آمریکا شر و خطر برای همه جهان است و مقاومت ما در برابر دشمنان، کاملا اخلاقی و درست است.

وی اظهار داشت: ملت ما با مقاومتشان توطئه‌های خطرناک در سطح جنگ اقتصادی را بین بردند. هم و غم مزدوران و جاسوس‌ها و خائنان گسترش فساد در نهاد‌های دولتی یمن است.

الحوثی همچنین به توافق الحدیده و نقض مداوم آن از سوی ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت که متجاوزان با عدم پایبندی به توافقات تلاش می‌کنند یمن را اشغال کنند.

وی تاکید کرد که همه بند‌های توافق الحدیده مشخص است و نیرو‌های ارتش یمن و انصارالله باید مراقب خیانت طرف مقابل در الحدیده باشند.

رهبر انصارالله درباره تشدید حملات الحدیده هشدار داد و گفت که پاسخ ما به عمق خاک کشور‌های شرکت کننده در ائتلاف سعودی علیه یمن خواهد بود.

وی در پایان سخنرانی خود از مردم این کشور خواست تا در تظاهرات فردا به مناسبت ورود به پنجمین سالروز مقاومت در برابر تجاوزات اشغالگران، حضور گسترده داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنبش انصارالله انصارالله یمن جنگ در یمن تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • رهبرانصارالله: دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • مزارع شبعا، جولان و بلندی کفرشوبا هدف حمله قرار گرفتند
  • عملیات «وعده صادق» مهمترین گام ضد اسرائیل بعد از انقلاب بود
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد