Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@15:05:31 GMT

فردا خط لوله فرآورده اهواز عملیاتی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۹۲۱

فردا خط لوله فرآورده اهواز عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از شبکه اطلاع رسانی وزارت نفت، علیرضا صادق‌آبادی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص حریق خط لوله 16 اینچ ارسالی بنزین با اشاره به اینکه این حادثه صبح امروز(دوشنبه، پنجم فروردین ماه) اتفاق افتاده است، اظهار کرد: این خط لوله مربوط به شرکت خطوط مرکزی اهواز در نزدیکی منیفولد سبزآب دزفول در خوزستان است که به علت پوسیدگی دچار نشتی و بنزین‌ ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه بنزین سر ریز شده این خط لوله با تلاش همکاران به کانال هدایت و با پاشش آب روی آن مهار شد، گفت: امیدواریم این خط لوله فردا صبح دوباره در سرویس قرار گیرد.

صادق آبادی با تاکید بر اینکه عکس‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی در خصوص آتش‌سوزی وجود دارد مربوط به این خط نیست، افزود: کشاورزها از ترس ریختن بنزین به زمین‌های کشاورزی، بنزین هدایت شده در کانال را آتش زده بودند که به سرعت آتش داخل کانال از سوی آتش‌نشانی خطوط لوله خاموش و بنزین داخل کانال هم جمع‌آوری شد.

لازم به ذکر است که امروز ساعت ۹:۳۰ دقیقه خط لوله سراسری انتقال بنزین از اهواز به شمال خوزستان در منطقه شوش، به دلیل فرسودگی و شکستگی دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان دو شهرستان شوش و اندیمشک این حریق اطفا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی خوزستان معاون وزیر نفت برنا خوزستان خط لوله بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مجتبی شکوری به خبرنگار صدا و سیما گفت: در پی عملیات غیور مردان سپاه پاسداران علیه اسرائیل و تلاش رسانه‌های معاند مبنی بر انتشار اخبار کذب کمبود بنزین در گیلان، گروه بازرسان این شرکت با بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت در استان، شاهد ترافیک یک ساعته خودرو‌های شهروندان در جایگاه‌ها برای سوختگیری بودند که پس از آن شرایط به وضعیت عادی بازگشت.

وی با اشاره به بررسی میزان سوخت در گیلان در شرایط فعلی، اعلام کرد: سوخت به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی و انبار‌های سوخت استان موجود است و هیچ گونه کمبودی وجود ندارد.

مدیر شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: ۱۲۹ جایگاه عرضه سوخت مایع شامل بنزین و نفتگاز در استان فعالیت می‌کند و خودرو‌های گازسوز هم می‌توانند سوخت سی ان جی را در ۱۰۰ جایگاه استان دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان
  • اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲
  • ابطال همه پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز تا فردا
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • بهره برداری از جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی در مریوان
  • وضعیت عادی توزیع سوخت در گیلان
  • مردم نگران تامین بنزین نباشند