Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:06:07 GMT

محدودیت تردد در 6 راه روستایی باغملک اعمال شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۹۶۸

محدودیت تردد در 6 راه روستایی باغملک اعمال شد

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان باغملک گفت: با توجه به افزایش شدت بارشها در محدوده این شهرستان از ظهر امروز تاکنون ، از مسافران و مردم محلی درخواست می‌ شود تردد در 6 راه روستایی پرخطر منطقه را به حداقل برسانند.

محمد نجاتی پور شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش های سنگینی برای شهرستان پیش‌بینی شده است و با عنایت به کوهستانی بودن و کم عرض بودن راهها، از گردشگران و همشهریان گرامی تقاضا می‌کنیم از تردد غیر ضروری در جاده‌های روستایی صیدون به تنگ چویل، صیدون به امامزاده عبدالله(ع)، باغملک به رباط وکیوپ، قلعه تل به مال آقا، قلعه تل به تنگ کرد و میداود به پوتو خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار باغملک تاکید کرد: در چندین نقطه این جاده ها با ریزش سنگ و خاک مواجه هستیم و فعلا امکان بازگشایی آنها وجود ندارد، تردد به سختی در این محورها انجام می‌گیرد.
وی با اشاره به بالا آمدن سطح آبهاو سیلاب در حاشیه رودخانه ها گفت: مردم از حضور در حاشیه رودخانه ها، آب‌راه‌ها، مسیل ها و مناطق کوهستانی فاصله گرفته و از پارک خودرو‌ها در نقاط پست و کم ارتفاع خودداری کنند.
نجاتی پور از آماده باش کامل و آمادگی همه دستگاه‌های اجرایی و شهرداران، بخشداران و دهیاران برای مواجهه با خطرات احتمالی خبر داد و اظهار داشت: برای هرگونه حادثه احتمالی آمادگی کامل در شهرستان وجود دارد.

/6002/9434

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي باغملك بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال خبر داد و گفت: این ممنوعیت به دلیل بار سنگین ترافیک در محدوده تونل ١٨ آزادراه تهران - شمال اعمال شد.

وی با بیان اینکه این محدودیت در استان‌های البرز و مازندران در دو خط شمالی و جنوبی اعمال شده تا بار ترافیکی تخلیه شود، از مسافران خواست قبل از آغاز سفر از وضعیت ترافیکی جاده‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6062858

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • فوت ۵۱۱ نفر در تصادفات جاده‌ای تا هفتم فروردین
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز