Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:27:27 GMT

خسارت سیلاب به روستاهای کوهدشت؛ اقلام امدادی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۶۹۸۶

خسارت سیلاب به روستاهای کوهدشت؛ اقلام امدادی توزیع شد

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهدشت با اشاره به خطر آب‌گرفتگی در برخی از روستاهای این شهرستان گفت: اقلام امدادی بین روستاییان توزیع شد. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

محمدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت اظهار داشت: عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر کوهدشت در پی وقوع سیلاب در بامداد دوشنبه به‌همراه نیروهای شهرداری نسبت به رفع آب‌گرفتگی در برخی از معابر و منازل کوهدشت اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براثر افزایش بارندگی‌ها شهر کوهدشت و برخی از روستاها دچار خسارت سیلاب شده‌اند که نیروهای امدادی هلال‌احمر کوهدشت بلافاصله برای امدادرسانی به این مناطق اعزام شدند.

تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر به مناطق سیل زده اندیمشک اعزام شدندعوامل جمعیت هلال احمر بهبهان به مناطق سیلابی اعزام شدندآماده‌باش امدادگران هلال احمر استان فارس در پی بارش شدید باران

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهدشت ضمن تقدیر از خدمات نیروهای اورژانس، شهرداری و راهداری عنوان کرد: برخی از ساکنانی که در معرض خطر سیلاب این شهرستان قرار داشتند را به مناطق امن انتقال داده‌ایم و بین آنان نیز اقلام ضروری و مواد غذایی توزیع‌شده؛ هم‌چنین جمعیت هلال احمر کوهدشت نسبت به رهاسازی خودروهای گرفتار سیلاب در برخی از مسیرهای بخش‌های تابعه اقدام کرده‌است.

انتهای پیام/ش

 

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد از امدادرسانی نیروهای امدادی با حضور یک تیم ۴ نفره به همراه موتور پمپ و کف‌کش در مناطق و منازل آبگرفتگی در سطح شهرستان بهاباد استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های شدید در روستای ده جمال شهرستان بهاباد استان یزد و آبگرفتگی در این مناطق، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به تخلیه آب از منازل متأثر از سیلاب کردند.

کد خبر 747310

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان