Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی زمانی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بنیاد مسکن استان جهت ساخت واحدهای مسکونی مقاوم برای سیل زدگان علاوه بر تسهیلات دراز مدت، مصالح و کمک های بلاعوض پرداخت می کند.

وی همچنین از ارزیابی هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی حادثه دیده در ۲۰ روستای شهرستان آق قلا خبر داد و گفت: کارشناسان ارزیاب بنیاد مسکن استان به همه روستاها و خانه های حادثه دیده مراجعه می کنند و به مراجعه مردم نیازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی نژاد تأکید کرد: با توجه به وضعیت بحرانی مردم در مناطق آسیب دیده، ۹۰ تیم ارزیابی از کارشناسان بنیاد مسکن استان جهت ارزیابی خسارت ها در روستاها حضور دارند.

زمانی نژاد گفت: در شهرستان گرگان و آق قلا ۲۰ اکیپ از کارشناسان خبره بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارت ها در همه روستاها حضور پیدا می کنند.

وی با تأکید بر تسریع در ارائه خدمات به سیل زدگان استان در خصوص خسارات در مراوه تپه گفت: برآوردهای اولیه در مراوه تپه حاکی است که ۸۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده که قطعاً بیشتر خواهد شد خبر داد.

زمانی نژاد همچنین از تخریب زیر ساخت های عمرانی روستایی در مراوه تپه با میزان خسارت بیش از ۹ میلیارد تومان خبر داد.

وی بیان کرد: تاکنون حدود ۴۸۰ واحد مسکونی مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان مراوه تپه قرار گرفته اند که در اولین فرصت اقدامات نسبت به جبران خسارت ها اقدام خواهد شد.

کد خبر 4575649

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن گلستان گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر احمدی عصر یک‌شنبه در آئین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن خلیل شهر اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومان از تأکیدات مهم امام راحل است که با قوت اجرایی می‌شد و دولت سیزدهم اهتمام ویژه به این مهم دارد.

وی افزود: از ابتدای سال ۸۴ بیش از ۱۶۰ هزار مسکن روستایی در استان مازندران ساخته شد که از این تعداد ۱۱ هزار واحد مسکونی مربوط به دولت سیزدهم بوده است.

وی شمار مسکن شهری را ۱۵ هزار و ۸۰۰ واحد اعلام کرد و یادآور شد: ۱۱۰۰ واحد مسکن شهری مربوط به دولت فعلی است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از صدور ۲۷۵ سند مالکیت با همکاری ثبت و اسناد در شهرها و روستاهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار جلد از سند صادر شده در دوره دولت سیزدهم بوده است.

وی گفت: دو هزار واحد مسکونی روستایی به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود.

هاشمی رئیس بنیاد مسکن بهشهر هم در سخنانی گفت: امسال و سال گذشته یکهزار و ۱۷۰ واحد وام کم بهره روستایی در بهشهر ارائه شد که ۲۹۵ واحد وام ۳۵۰ میلیونی اختصاص داده شد و تا ۸۴ درصد به نازک کاری رسیدند.

وی افزود: براساس تفاهم نامه‌ها با بنیاد مستضعفان کشور، کمیته امداد کارهای مهمی در بخش مسکن انجام شد و تفاهم نامه ساخت ۱۱۴ واحد مسکونی در یانه سر منعقد شد که دارای مزایای دو تن میله گرد و ۲۰۰ پاکت سیمان رایگان و ۵۰ میلیون وام بلاعوض برای هر واحد اختصاص یافت.

هاشمی گفت: امروز در خلیل شهر ۳ واحد مسکن نهضت ملی مسکن افتتاح و به متقاضیان پرداخت شد.

کد خبر 6080307

دیگر خبرها

  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد
  • طرح هادی در ۲۰۰۰ روستای آذربایجان شرقی اجرا شد
  • واگذاری ۳۳۵۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • بهره برداری از ۷۵۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی بنیاد مسکن در استان اردبیل
  • خسارت ۵۸۰ میلیارد ریالی بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل‌آباد